SERIUS : Pekerjaan Yang Paling Berbahaya Di Dunia (12 Gambar)

Mereka bekerja tanpa system safety yang sepatutnya wajib disediakan oleh pihak yang bertanggungjawab. Inilah kerja contractor versi bangunan harga jutaan tapi pekerja bajet murah. Anyway, tanpa mereka apalah nasib sesebuah bangunan? 


















{ 25 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 19 May, 2013
Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
SADIS:AKIBAT KEKEJAMAN MEROGOL IKAN PARI!
WOW:KISAH NORA, JANDA YANG KEHAUSAN SETIAP MALAM!
AnonymousAnonymous 20 May, 2013
per.. berani giler
AnonymousAnonymous 20 May, 2013
perghh..kalau aku,dh terkencing kut..berani mati arr..aku tgok jer dh gayat..
AnonymousAnonymous 20 May, 2013
ko memang pondan,kahkah
AnonymousAnonymous 20 May, 2013
haha ko mmg penakut nak mampos
silap2 nnt perang ko la org yg 1st skali cabut lari
haha bodoh anak haram ni
FSA al-qassam FSA al-qassam 20 May, 2013
weh sian ko kene kutuk...hahaha
AnonymousAnonymous 20 May, 2013
sapa yang amik gambar ni?
AnonymousAnonymous 20 May, 2013
mestilah jurugambar yg amek
x kan la mekanik kot yg amek
bodoh la ko ni
AnonymousAnonymous 20 May, 2013
kau lagi bodoh, mak kau anjing, bapak kau babi
Magin Das Magin Das 20 May, 2013
'Biar Miskin Asal Kaya Hati'
AnonymousAnonymous 21 May, 2013
sumpah ko ni bodoh tanye soalan bodoh mcm tu
dh bodoh mesti mak bapak ko pn bodoh jugak
bapak ko bodoh smp tahap jolok jubur mak ko smp x leh duduk mak ko
mak ko lak bodoh senyap je x reti2 nk bgtau maek jubo tu haram
AnonymousAnonymous 21 May, 2013
hati kering maaaaa
AnonymousAnonymous 21 May, 2013
ak tgk pon nk trkncing dh...respect ah sape yg krja mcam ni.
nordin klang nordin klang 21 May, 2013
ini gambar ha admin kasi hitam putih. ini admin ha itu hazik n hazika kasi keluar lagi kah.
AnonymousAnonymous 21 May, 2013
sampah2 kat atas aq ni bajet brani sngt je
bugima bapa kamu
ntah2 depa trkncing dlu


-kuat bugimayomi
AnonymousAnonymous 21 May, 2013
3 eko atas aku ni anak sial kot....org ni tnya elok2,y korg dok maki mak bapak dia tu pehal??!!!! korg pun bodoh jugak!! xpakai otak!!! jawab la elok2!!! bukannya dia maki mk bpk korg pun!!! bodoh!!
AnonymousAnonymous 21 May, 2013
Biar Miskin Asal Kaya Hati......
AnonymousAnonymous 28 October, 2013
Yang atas aku ni smua Bodoh...aku jer yg pandai hahahaha
AnonymousAnonymous 28 October, 2013
ni suma da arwah ni. hahaha
AnonymousAnonymous 16 December, 2013
Buat Duit Di Internet Tanpa Sebarang Pelaburan Walau Satu Sen Sekalipun.Hanya di:

www.wanginternet.net
www.wanginternet.net
www.wanginternet.net

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri