SEXY : Menteri Terkini Sukan Dan Belia Venezuala Yang Terseksi Di Dunia? (12 Gambar)

Menteri Alejandra Benitez Romero berusia 32 tahun. Pernah mewakili negara dalam acara fencing pada 2004, 2008 dan 2012 di Olimpik. LOLJOB!



{ 17 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 03 May, 2013
mmg syok ar menteri cmnie..
AnonymousAnonymous 03 May, 2013
cam ni la kita nak ..kita ada Kak Rosmah bole buat.hehe
AnonymousAnonymous 03 May, 2013
Fap fap fap la tu..
AnonymousAnonymous 03 May, 2013
ak nk mnteri cmni....haha
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
LAWAK:BUKTI NYATA CINTA ITU MEMANG BUTA!
SERAM:APABILA TIMUN MENJADI MANGSA KEKEJAMAN MANUSIA!
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
kau nak menteri camtu ke..ohh...besok kau suruh bini kau jadi menteri macam tu....ohhyeah fap fap fap fap....
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
insyallah kalau bn menang, kita akan lantik sorang mcm ni ye... harap bersabar dan terus sokong bn.... rezeki datang dari BN!! idop najib!! idop bn!!
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
muka macam bapok jer...
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
Kalau nk mcmnie undilah pakatan rakyat@anuar berahim,anuar tu suke londeh seluar merata.sesuai untuk anuar menteri mcmnie
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
ha ah macam muka kau orang atas aku ni ha..
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
ko ni bodo gilo babi bengom anjing sial pukimak lahabau laa..xley ke klu ko x post mnda mcm ni..xrugi n xmati eh klu ko xpost mnda ni..bangang bahalol pnye budak
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
bangang pnye org ma..rezeki dtg dr tuhan..bkn dr bn..
AnonymousAnonymous 07 May, 2013
ko 2 yg bangang.. dia nk sindir sbnrnya.. payah ada org lurus mcm ko ni..
AnonymousAnonymous 09 May, 2013
betol orang atas...yg atas ko tu bendol campur bingai...camtu pom fham..kah3
AnonymousAnonymous 23 October, 2013
Budak lagi tu...sian kat dia...bagi peluang lgi kat dia

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri