WTF : Botol Paling Penipu Dan BADASS (2 Gambar)
Home » » WTF : Botol Paling Penipu Dan BADASS (2 Gambar)

WTF : Botol Paling Penipu Dan BADASS (2 Gambar)

1 May 2013 9 Comments
Macam-macam cara orang nak menipu. Kreatif macam dungu..




OMG:Jangan menipu kalau nak berniaga,nanti tak berkat.

9 comments:

  1. Replies
    1. Hazika : Jap ye..
      Hazik : SEKARANG!

      Hazika : Ala, jap lagi arrr..
      Hazik : Nak sekarang!!

      Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
      Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

      Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
      Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

      Hazika : Jom, abang?
      Hazik : aummm aummm!

      Hazika : eeeeeeee

      WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
      18SX:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
      HOT:REMAJA MELAYU BERBANGGA MENEGUK ARAK!

      Delete
  2. first.... wakakakaka

    ReplyDelete
  3. pegi makan kau punya first tu.. ke nak aku sumbat sampai muntah? wakakaka

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. anwar Ibrahim babi pkr pas dap semuanya babi

      Delete
    2. mak kau punye puki ade macam babi gak kan??

      Delete
  5. Anwar anjing Anwar babi

    ReplyDelete
  6. Cina kalo hidup xmenipu, tu namanya nak kiamat!!!

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri