WTF : Cara Ekstrem Spaghetti Dari Indonesia Dihasilkan (13 Gambar)
Home » » WTF : Cara Ekstrem Spaghetti Dari Indonesia Dihasilkan (13 Gambar)

WTF : Cara Ekstrem Spaghetti Dari Indonesia Dihasilkan (13 Gambar)

28 Comments
Patutlah sedap spaghetti dari indon. TU belum lagi tengok maggi.



28 comments:

  1. YEAH . NO FUCKING LICKING AND NO FUCKING BASTARD MOTHER FUCKER PHONE !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♬ RA RA RE RA RE RA RE RA... ♬

      ♬ RA RA RE RA RE RA RE RA... ♬

      ♬ RA RE RA RE RA RA RA RA RE RA RA... ♬

      18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
      PENTING:7 PUNCA LELAKI CEPAT TEWAS SEMASA BERSETUBUH!
      WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!

      Delete
    2. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

      IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM















      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. 1st..!
    dasat2..xpayah buh garam..
    masin semula jadi spagheti tu..
    org bwh semua bijak2 belaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh . ko blajar sampai darjah berapa ? 2nd ngan 1st pun x reti beza ka ?

      Delete
    2. terserlah kebodohan disitu,kau 1st pon ingt ade orang kisah ke bodoh?

      Delete
    3. ko pun bodo sebab mak ko

      Delete
    4. أنت سخيف لا يعرفون سوى لغة الملايو إلى أكل الخراء.

      Delete
  3. sumpah geli nak makan spaghetti pas ni

    ReplyDelete
  4. pandai orang atas..mmg aku bijak pun...

    ReplyDelete
  5. eeeewwwwwwwww !

    ReplyDelete
  6. 1. Kekuatan berfikir

    Cinta bermula dari fikiran kita. Berfikir tentang pasangan ideal yang ingin kamu kenali akan membantu kamu mengenali dia, ketika kamu akhirnya bertemu dengan orang yang tepat tersebut.



    2. Kekuatan untuk menghormati

    Kamu tidak mampu mencintai seseorang atau apasaja kalau kamu tidak menghormati mereka. Orang pertama yang patut kamu hormati ialah dirimu sendiri. Untuk mulai menghormati diri sendiri, kita patut bertanya pada diri sendiri “apa yang aku hormati dalam diriku?”. Untuk mendapat perasaan hormat dari orang lain, bahkan dari orang yang kamu tidak suka, kita patut bertanya pada diri sendiri.”apa
    yang aku hormati dalam diri mereka?”.



    3. Kekuatan untuk memberi

    Jika kamu mahu menerima cinta, kamu harus mampu memberikannya terlebih dahulu. Makin banyak cinta kamu beri, makin banyak yang akan kamu terima. Mencintai sama ertinya dengan memberi cinta tulus pada dirimu sendiri. Belajarlah untuk melakukan berbagai macam kebaikan. Formula rahsia untuk meciptakan hubungan yang ceria,penuh cinta,dan abadi adalah dengan selalu berfikir “Apa yang dapat aku beri?”dan bukan Apa yang akan aku dapat?”.



    4. Kekuatan persahabatan

    Untuk mencari cinta sejati,kamu mesti mencari sahabat sejati
    terlebih dahulu. Cinta bukan bererti mata kalian saling
    berpandangan, tapi lebih bererti bersama – sama melihat ke satu tujuan. Untuk mencintai seseorang seutuhnya, kamu harus mencintai keperibadiannya, bukan fizikalnya.
    Persahabatan adalah tanah dimana benih cinta dapat tumbuh. Jika kamu ingin membawa cinta ke suatu hubungan, kamu harus menciptakan persahabatan terlebih dahulu.



    5. Kekuatan dari sentuhan

    Sentuhan adalah salah satu ekspresi cinta yang paling kuat,
    menghancurkan dinding pemisah dan menyatukan suatu hubungan. Sentuhan membuat kita lebih dapat merasakan getaran cinta yang sebenarnya.Tetapi agama Islam melarang kita bersentuh-sentuhan tatkala bercinta, kekuatan ini difokuskan kepada suami isteri..



    6. Kekuatan untuk melepaskan

    “Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu”. Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang untuk dirinya sendiri. Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga, dan ego. “Hari ini aku melepaskan semua rasa takutku, masa lalu tidak akan dapat mempengaruhiku- hari ini adalah lembaran baru bagi hidupku”.



    7. Kekuatan dalam komunikasi

    Ketika kita belajar untuk berkomunikasi secara terbuka dan jujur, hidup lalu berubah. Mencintai seseorang bererti berkomunikasi dengannya. Biarkan orang yang kamu cintai tahu bahawa kamu mencintai dan menghargainya. Jangan pernah takut untuk mengucapkan 3 kata magik : “Aku cinta kamu”. Jangan pernah melewatkan kesempatan untuk
    mengucapkan itu kepadanya. Selalu tinggalkan orang yang kamu cintai dengan kata – kata mesra, kerana ia mungkin boleh jadi hari terakhir kamu melihatnya. Contohnya, jika kamu akan mati tapi diberi kesempatan untuk menelefon orang yang kamu cinta, siapa yang akan kamu telefon, apa yang akan kamu katakan…dan sekarang…kenapa kamu
    menunggu?

    ReplyDelete
  7. klu pngetahuan tu cetek jgn la ambil n repost@copypaste dr blog lain ke sini.... derrr tu bukan sepagetyyyyy la derrr tu mee khas dr sebuah wilayah kat sana ...... klu bodoh jg la dipamerkan kebodohan tu..... arrr jap lg kena delete la coment.... kecamne

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkena delete pun -.- bodohnyaaa kauuuu

      Delete
    2. اللعنة عليك خنزير لغة الملايو غبي!

      Delete
  8. The only way to the top of the day and night out with the latest and best wishes for the first time I was wondering what the problem of a sudden and I am not a problem in that area of interest to you and the other side of things to do it all in one place to find out what you want to do with the latest version

    ReplyDelete
  9. apa masalahnye dgn post ni ? cer cite sket

    ReplyDelete
  10. ni la masalahnye dgn melayu pasal comment pn nk gado~

    ReplyDelete
  11. sume kt atas bijak2 belaka .

    ReplyDelete
  12. Sebenarnya Kucing yang berak kat padang tu kucing rosmah

    ReplyDelete
  13. apa kata org bawah

    ReplyDelete
  14. jgan la gaduh,,,opah korang kt atas tu

    ReplyDelete
  15. itulah mee sedap yg korang dok makan selama ni kikikiki

    ReplyDelete
  16. kalau cakap elok2 kan bagus :)

    ReplyDelete
  17. Perghh..tu yang menambahkan lazat dalam spagethi tu.. geli siot!

    Terbaru di Bidadari : Cara berkenalan mengikut Islam

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri