WTF - CARA MENJAWAB SMS POLITIK YANG BADASS
Home » » WTF - CARA MENJAWAB SMS POLITIK YANG BADASS

WTF - CARA MENJAWAB SMS POLITIK YANG BADASS

5 May 2013 19 Comments
Ini jawapan yang bagus! 



Laporan asal AngryIndianLady

19 comments:

  1. aku 1st woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hazika : Jap ye..
      Hazik : SEKARANG!

      Hazika : Ala, jap lagi arrr..
      Hazik : Nak sekarang!!

      Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
      Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

      Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
      Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

      Hazika : Jom, abang?
      Hazik : aummm aummm!

      Hazika : eeeeeeee

      WOW:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
      SADIS:AKIBAT KEKEJAMAN MEROGOL IKAN PARI!
      18SX:KISAH NORA, JANDA YANG KEHAUSAN SETIAP MALAM!

      Delete
    2. Hoiii.........Takde citer lain kah bro...asyik-asyik citer hazika dan hazik yang gila seks ni ajerrr........

      Delete
  2. org atas bangang..hahaha
    ak 2nd..

    ReplyDelete
  3. memang patut masuk kelas bahasa malaysia.......!

    ReplyDelete
  4. saya sayang mak saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. bgus lh kalo cam 2

      Delete
  5. nie org bn la yg x skola

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak lu sblm ade pakatan pun undi bn gak..mak lu pun tak skola kot..tu yg dpt anak cm lu,main serkap jarang je

      Delete
    2. ko pn main sebat je, mane ko tau mak dia undi bn? mak ko mesti undi bn, tu yg dapat anak bodoh mcm ko ni.

      Delete
    3. ko ckp org2 bodoh.cermin diri dlu.jgn ckp lepas je.klu kne kt kau bru tau.

      Delete
  6. bangla bukan setakat boleh mengundi, tp siap berkempen hantar SMS..hahaha..hidup bangla nation

    ReplyDelete
  7. ...................../´¯/)
    ....................,/¯../
    .................../..../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...')
    .........\.................'...../
    ..........''...\.......... _.·´
    ............\..............(
    ..............\.............\... TAKE THIS DOG

    ReplyDelete
  8. ...................../´¯/)
    ....................,/¯../
    .................../..../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...')
    .........\.................'...../
    ..........''...\.......... _.·´
    ............\..............(
    ..............\.............\... kat org atas aku ni mcm kimak la syialllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. ...................../´¯/)
    ....................,/¯../
    .................../..../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...')
    .........\.................'...../
    ..........''...\.......... _.·´
    ............\..............(
    ..............\.............\... ah tuk org atas!

    ReplyDelete
  10. gi tido dl ..

    ReplyDelete
  11. sedang mencari mane benda yang digelakkan kat post atas ni.......


    masih lagi mencari..


    x jumpe2 lagi ni,...


    puih, ape ni da sejam aku tenung xde ape pun yg kelakar...

    puih puih puih....

    ni ha utk org atas...

    ...................../´¯/)
    ....................,/¯../
    .................../..../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...')
    .........\.................'...../
    ..........''...\.......... _.·´
    ............\..............(
    ..............\.............\...

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri