WTF - CARA MENJAWAB SMS POLITIK YANG BADASS

Ini jawapan yang bagus! 



Laporan asal AngryIndianLady

{ 19 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 05 May, 2013
aku 1st woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
org atas bangang..hahaha
ak 2nd..
johncruell marta johncruell marta 05 May, 2013
memang patut masuk kelas bahasa malaysia.......!
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
saya sayang mak saya
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

WOW:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
SADIS:AKIBAT KEKEJAMAN MEROGOL IKAN PARI!
18SX:KISAH NORA, JANDA YANG KEHAUSAN SETIAP MALAM!
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
bgus lh kalo cam 2
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
nie org bn la yg x skola
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
mak lu sblm ade pakatan pun undi bn gak..mak lu pun tak skola kot..tu yg dpt anak cm lu,main serkap jarang je
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
ko pn main sebat je, mane ko tau mak dia undi bn? mak ko mesti undi bn, tu yg dapat anak bodoh mcm ko ni.
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
bangla bukan setakat boleh mengundi, tp siap berkempen hantar SMS..hahaha..hidup bangla nation
cakapserupabikinla cakapserupabikinla 05 May, 2013
ko ckp org2 bodoh.cermin diri dlu.jgn ckp lepas je.klu kne kt kau bru tau.
AnonymousAnonymous 06 May, 2013
...................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\... TAKE THIS DOG
AnonymousAnonymous 06 May, 2013
...................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\... kat org atas aku ni mcm kimak la syialllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymousAnonymous 06 May, 2013
Hoiii.........Takde citer lain kah bro...asyik-asyik citer hazika dan hazik yang gila seks ni ajerrr........
AnonymousAnonymous 12 May, 2013
...................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\... ah tuk org atas!
AnonymousAnonymous 12 May, 2013
sedang mencari mane benda yang digelakkan kat post atas ni.......


masih lagi mencari..


x jumpe2 lagi ni,...


puih, ape ni da sejam aku tenung xde ape pun yg kelakar...

puih puih puih....

ni ha utk org atas...

...................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri