WTF - HIPSTER JEPUN (14 GAMBAR)

Ini adalah hipster-hipster dari negara Matahari terbit. Di Malaysia manusia paling hipster masih lagi Budak Pavi.



Laporan asal Oricon

{ 8 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 05 May, 2013
lmbat lake org bwoh aq...booooo bodo
1 st
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
org 1st memg bodo..
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
Penyokong BN ni bagus rupanya , PAKATAN RAKYAT buat konvoi tadi ramai jugak yg memberi sokongan dok tepi jalan pegang buluh nak katok pnyokong PR . tak kurang jugak yg baling botol , yg paling membanggakan di kuning sari , diletaknya paku tmpt budak-2 motor nak lalu . kat simpang pulak dikatoknya kereta yg mngibarkan bndera PAS + DAP + PKR , jasa dan pengorbanan kalian tidak mungkin kami lupakan ! syabas NAJIB , BARISAN NASIONAL telah melahirkan pemuda-2 yg sungguh baik akhlaknya , teruskan berbakti buat negara ! hidup BN !
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

WOW:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
SADIS:AKIBAT KEKEJAMAN MEROGOL IKAN PARI!
18SX:KISAH NORA, JANDA YANG KEHAUSAN SETIAP MALAM!
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
HIDUP BARISAN NASIONAL !!! TAKBIR!!
AnonymousAnonymous 06 May, 2013
...................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\... TAKE THIS DOG
AnonymousAnonymous 11 March, 2014
dah brpe juta page dh aq nmpk budk atas aq ni promote seks, BONGOK BIN BAHALUL

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri