WTF - HIPSTER JEPUN (14 GAMBAR)
Home » » WTF - HIPSTER JEPUN (14 GAMBAR)

WTF - HIPSTER JEPUN (14 GAMBAR)

8 Comments
Ini adalah hipster-hipster dari negara Matahari terbit. Di Malaysia manusia paling hipster masih lagi Budak Pavi.



Laporan asal Oricon

8 comments:

  1. lmbat lake org bwoh aq...booooo bodo
    1 st

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hazika : Jap ye..
      Hazik : SEKARANG!

      Hazika : Ala, jap lagi arrr..
      Hazik : Nak sekarang!!

      Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
      Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

      Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
      Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

      Hazika : Jom, abang?
      Hazik : aummm aummm!

      Hazika : eeeeeeee

      WOW:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
      SADIS:AKIBAT KEKEJAMAN MEROGOL IKAN PARI!
      18SX:KISAH NORA, JANDA YANG KEHAUSAN SETIAP MALAM!

      Delete
    2. dah brpe juta page dh aq nmpk budk atas aq ni promote seks, BONGOK BIN BAHALUL

      Delete
  2. org 1st memg bodo..

    ReplyDelete
  3. Penyokong BN ni bagus rupanya , PAKATAN RAKYAT buat konvoi tadi ramai jugak yg memberi sokongan dok tepi jalan pegang buluh nak katok pnyokong PR . tak kurang jugak yg baling botol , yg paling membanggakan di kuning sari , diletaknya paku tmpt budak-2 motor nak lalu . kat simpang pulak dikatoknya kereta yg mngibarkan bndera PAS + DAP + PKR , jasa dan pengorbanan kalian tidak mungkin kami lupakan ! syabas NAJIB , BARISAN NASIONAL telah melahirkan pemuda-2 yg sungguh baik akhlaknya , teruskan berbakti buat negara ! hidup BN !

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIDUP BARISAN NASIONAL !!! TAKBIR!!

      Delete
    2. i ♥ PM.. :P

      Delete
  4. ...................../´¯/)
    ....................,/¯../
    .................../..../
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\
    ........('(...´...´.... ¯~/'...')
    .........\.................'...../
    ..........''...\.......... _.·´
    ............\..............(
    ..............\.............\... TAKE THIS DOG

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri