WTF - K-POPERS MALAYSIA BENCI PAKATAN RAKYAT! (2 GAMBAR)
Home » » WTF - K-POPERS MALAYSIA BENCI PAKATAN RAKYAT! (2 GAMBAR)

WTF - K-POPERS MALAYSIA BENCI PAKATAN RAKYAT! (2 GAMBAR)

79 Comments

Takutilah anda kepada K-Popers Malaysia! Mereka marah dengan Pakatan Rakyat! Lawak hari ini.


Laporan asal Twitter @GemstheGems dan @IAppleMustache

Jika anda suka artikel ini, jangan lupa sertakan kami dengan copy salah satu link di bawah ^_^

Kopi link post yang comel ini ^_^



Kalau nak dalam bentuk HTML, kopi saya lak ^_^

79 comments:

  1. 1st!! this is..... BANGANG ABADI!!!

    ReplyDelete
  2. Bodoh Nk Mampus ! 2nd

    ReplyDelete
  3. takut nyerrr ngan kpopers nih hahahhaa.......
    LOLOLOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mati juga engkau kalau di hempap. :)

      Delete
  4. PKR jahanam!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni pun kpoppers ea?

      Delete
    2. PKR bodoh, nak pilih MB selangor pon lembab, kalo nak pilih PM lg lembab agaknyer, nsib baik BN menang, anwar gila kuasa

      Delete
    3. kau ah bodo

      Delete
  5. Ni dh kire bukan lancau admin. Ni bengap ditambah dgn perisa bahalol ditambah dgn perisa lahanat. Org pro BN bwh ni semua lancau. Takde otak. Skang ni sket2 brg dah naik. Babi betol. Pape pun aku 1st

    ReplyDelete
    Replies
    1. Damn aku no 5 rupenye.

      Delete
    2. Lu xde otak nak kate org lain xde otak.. bengap..

      Delete
    3. Lu ni mesti macai BN. Kalau ade otak mesti tau BN dh xbetol. Mmg xde otak la tu.

      Delete
    4. bengap..
      barang naik gaji korang pun naik jugak.. bodoh tahap abadi..
      kalau tak nak barang naik.. jgn la mintak gaji naik..
      mintak je RM200 sebulan.. mesti barang pun turun harga sebab peruncit tak payah bayar gaji pekerja mahal..
      kalau nak cakap pikir dulu.. belajar tinggi2 tapi tu pun tak tahu..
      patut la melayu di tindas.. jadi kuli seumur hidup..
      orang bkn melayu yang jadi bos.. tgk la harga rumah kat penang.
      harga berjuta2 sebab nak halau orang melayu keluar dari penang... bodoh betul.. tahu gadoh je.. LOSER. Pikir sebelum bercakap.

      Delete
    5. wei org atas aq...ko buat lawak ke lembu?

      Delete
    6. to anon 10 may 2013 20:03: kalo dh bodoh pasal ekonomi jngn laa pi tnjuk kat orng lain bodoh..

      Delete
    7. Setuju. Die yg xblaja tinggi rupenye. Patotla bahalol lebih dari lembu. Ish2 macai BN teruk dh ni.

      Delete
    8. anon tu penyokong tegar kpop...jaga2 nnti kena bash..

      Delete
    9. Melayu bodoh pilih pembangkang, haiya, wa tegelak ma, nasib baik wa sokong DAp, ubah segera laa, biar DAP perintah malaysia pulak, yahoo, kami cina ni mmg pndai, biar melayu jadi macai kami, haha, hidop guan eng

      Delete
  6. pakatan rakyat gila kuasa."anuar ibrahim"

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ngn saiful bukhari tu ada relation ke? no offense lorrr....ko mesty kpopers...siallll laaaa puihhh gay!

      Delete
    2. kami DAP, jangan rsau, next PRU DAP rule ini negara k, biar melayu jd macai kami, ekonomi biar kami urus k, jgn rsau, pasni taraf kita smua sama, takde lebih an melayu lg k, inikalilah

      Delete
    3. haha..nampak sgt ko AMNO,ngaku je la MCA ke MIC ke GERAKAN ke...baru syiokk..haha

      Delete
  7. kpopers makcik kau!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh mak cik engko :)

      Delete
  8. fuck u!!!....tilawah Al-Quran batal korang x wat riot plak ??? sial laaa puihhh...sembang mcm kpop da style kahak..puihhh..ak kahak jugak budak ni..kpopers bangang abadi..baru setahun jagung tau sal politik da bongkak riak mcm tau 180 tahun..eh sial laa...g mampus la budak...ak kenal dak yg atas tu...G MAM-P-US laaa!!



    -ANON!

    ReplyDelete
  9. my reaction

    http://i.imgur.com/iBnCy11.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. me 2..^^..y they so dumb..

      Delete
  10. Apalah ini? Saya Kpopers juga, tetapi saya tidak benci sama Pakatan Rakyat.
    Malah I sokong PR ini! Janganlah buang maruah Kpopers seperti kami!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, hidup cina ! melayu macai

      Delete
    2. babi cina macai

      Delete
  11. SHINWA tu kenal ko ke dek? Super Junior tu kenal ko ke? oh sadisnya...mereka2 itu tidak kenal ko pun dek...ko terkinja2 kat bawah pun derang tak kenal pun tu ko dek...ganaz kunun, kene sergah mau menangis...muahahaha..kesiannyer budak2 nih...

    ReplyDelete
  12. kpopers tu ade ckp dia benci PR ke? dia ade ckp sokong BN ke? yg komen pun bangang abadi semua nk dipolitikkan.. by the way naik menyirap plak aku dgn kpopers ni. bajet cam baagus je. padahal satu haram jadah xpaham lagu dia dgr tu.pffffttttt

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada ke yang komen sal bn??? da berabad dah ko bangang..ko lagi bangang abadi..

      Delete
    2. kau la bangang..dh terang2 tajuk tu tulis kpopers benci pakatan rakyat..mesti la org igt dia tu sokong bn..tu pun xblh pk dh nmpk sgt kau tu bangang

      Delete
    3. ada la komen sal bn.kau la bangang xbaca betul2. kalau dh bangang jgn ckp org bangang.kan dh kene bangang.bangang

      Delete
    4. biar la dia nak komen politik pon ang x yah nak menyibuk la babi..x da pon dia mention tulis bn la babi butoh pak hang anjing sial mak engkau babi puki mak hang haram puki bodo sial nya cipap...!

      Delete
    5. kau ni ade penyakit ke ape? ckp mcm org gila..bodo

      Delete
    6. assalamualaikum..boleh x x payah sebut..bangang, babi, sial, bodo..kalo nk marah cakap je 'benci!!'..mak awak semua kan dah ajar mase kecik2 dulu..xbaek kan..kate2 kan mempengaruhi hati..buruk kata2, buruk hati..salam sayang dr sayeee.. :)

      Delete
    7. sayang awak jugak

      Delete
    8. melayu smua bangang, chinese jgk pndai maa. .haha. .hidup DAP

      Delete
    9. cina,india kaum imigran ma...british bawak lu punya moyang datang tanah melayu kasi kerja....

      Delete
  13. buto pak hang la anwar dog , stupid . sampai mati kau tak kan jadi pm sampah punya gay

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak hang lagi butohhh...pasai kat dia la nak jadi apa..yang hang jadi anjing dok menyalak kata kat orang...bodo abadi!

      Delete
  14. kpopers?? dh mcm nme bebola ayam kt kfc tahun 1994...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. chicken poppers...sedap worrr..dlm ada cheese...

      Delete
    2. spicy pulak tu.. emm enak

      Delete
    3. sodap makan kepci ni

      Delete
    4. sian plak ak tgk

      Delete
  15. lancau lu suma org atas... bangang tahap gaban puaka...
    org bawah aku kalu komen cerdik... tp bangang jgk... biahahahahah

    ReplyDelete
  16. meh pakat serang fb die....jom...anon2 sekalian...kite carut habis2..

    ReplyDelete
  17. woi peminat k-pop, mau jilat batang pop aku tak? mai la sangap ni~

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruh la awek melayu yang tak minat kpop,dorang suke batang fucktard ko tu.

      Delete
  18. ala setakat artis k-pop tu ape la sgt...x matinye la korg x tengok konsert dorang..ape ssh kpop x dtg sini korg g la sana...x pun klu kpop nak buat konsert suh buat kat wilayah bn la ye..mst pr x kacau pny la..peace

    ReplyDelete
  19. anak kecil main api,
    terbakar hatinya yang sepi,
    air mata darah bercampur keringat,
    bumi dipijak milik orang,

    nenek moyang kaya raya,
    tergadai seluruh harta benda,
    akibat sengketa diantara kita,
    cinta lenyap diarus zaman,

    indahnya bumi kita,
    warisan berkurun lamanya,
    hasil mengalir ketangan yang lain,
    kita kan merintih sendiri,

    jangan buang waktu lagi,
    majulah raih semua mimpi,
    hapuskan sengketa teruskan usaha,
    kita kan gagah di nusantara.

    ReplyDelete
  20. kpop wo... wowowowow

    ReplyDelete
  21. KPOPPERS terbodoh dalam sejarah dunia nih.... Takutnyee saye dengan pengganas KPOP tu

    ReplyDelete
  22. hurm..
    ni lah orang melayu...
    nak kata bodo nanti bengang..
    nak kata bijak besar kepala plak..
    nnt bla org luar negara kata negara kita x bertamadun..
    korang jga yg malu..
    haiz..

    ReplyDelete
  23. dah la, pi sembah org2 korea sane, klau da x kesah sgt ngan negara sndr... igt nnti sape yg akn memberi syafaat di akhirat kelak, golongan ulama atau artis2 kpop tu? pkir la sndr, wallahualam...
    ....

    ReplyDelete
  24. ape shit la . hahahah . bododh btol .

    ReplyDelete
  25. bangang kemaruk k-tahi

    ReplyDelete
  26. Something new for me....only after reading this I know Malaysia got K-Popper die hard fans...Thank you for the info. LoLx.

    ReplyDelete
  27. ia membukti kan semua peminat kpop bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi kau.fuckin closeminded noob.

      Delete
  28. betul betul betul

    ReplyDelete
  29. aq minat jugak kpop nie tapi xde lah sampai tahp bodoh camnie..weh kpop tu pun x ktuk malaysia ko nak bisinglak..klo rase malysia nie susah nak layan kpop agama pulak menghalang..pegi duk korae sana tu pastu pegi tukar agama ..org cam ko ni sempit x layk wat malu malaysia je

    *planet matoki xde kene mengena dalm cite nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni lagi bengong siap suruh tukar agama bagai.

      Delete
  30. bongok buang air muka kpoppers. sbb BN la tix konsert nih mahal. knp pulak salahkan PR. kalo BN tak main tipu nih semua tak kan jadi.

    ReplyDelete
  31. ala , kalau mane2 yang kait dengan kpop , semue bangang abadi la , fanatik la , bla bla bla , mampos la korang gi la minat artis melayu yang sangat tak bangang abadi tu .

    ReplyDelete
  32. k-poop ade la .. hahaha

    ReplyDelete
  33. sume bodoh korg ni....blaja pon bangang, jd mcm ni la. idop nyusahkan org, mampuih pon nyusahkn org......sampah lg elok dr korg sume......fuck off sampah2 sume.....

    ReplyDelete
  34. dari k-pop yg tah ap2 nk banggakn .bek adakan ceramah .ak gla k-pop pn igt btas 2 tkda smpi nk uat bnthn lh .igtlah dunia nk kiamat .

    ReplyDelete
  35. HADOI... YANG TAKSUB NGN KPOP TU PO MAMPOS LAH... OTAK KORANG DAH ROSAK... BYE

    ReplyDelete
  36. Aku pun KPOPPERS jugak tapi x adalah sampai nak jadi BANGANG mcm ni . Sedih plak tgok diorg ni -.-"

    ReplyDelete
  37. buat malu je..... aku pun minat kpop jgk tapi x de la kemaruk cm diorg ni...

    ReplyDelete
  38. Kpoppers are loser....Directioners are better than kpoppers!!!! KPOPPERS MELEBIH2 -_-

    ReplyDelete
  39. Kpoppes...lololol...

    ReplyDelete
  40. Aku pn kpopers jugak tapi x de la bangang abadi mcm budak 2 ekor nie buat malu je...bdk x ckp akal la nie...nie la jadi bila terlalu taksub

    ReplyDelete
  41. Aku pn kpopers jugak tapi x de la bangang abadi mcm budak 2 ekor nie buat malu je...bdk x ckp akal la nie...nie la jadi bila terlalu taksub bkn kpop je yg artis brt pn sme....

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri