WTF : Kejadian "Terlampau" Di Luar Sebuah Kelab Malam [Video]

Seorang wanita dirakam oleh CCTV sedang berak di sambil berdiri di luar sebuah kelab malam di Colorado. Wanita tersebut berak di atas tangan lalu melempar tahinya ke lantai. WTF, epic sungguh jalan cerita beliau!

{ 16 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 04 May, 2013
Hazika : Jap ye..
Hazik : SEKARANG!

Hazika : Ala, jap lagi arrr..
Hazik : Nak sekarang!!

Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

Hazika : Jom, abang?
Hazik : aummm aummm!

Hazika : eeeeeeee

18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
LAWAK:BUKTI NYATA CINTA ITU MEMANG BUTA!
SERAM:APABILA TIMUN MENJADI MANGSA KEKEJAMAN MANUSIA!
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
sayang kamu semua
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
agagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagaga
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
Minah salleh tu weih, lawa...Ape lagi raba le
AnonymousAnonymous 04 May, 2013
Mmg A bt keje.. puiih...
AnonymousAnonymous 05 May, 2013
Wow! Mr Poop Throwing Guy!!
AnonymousAnonymous 06 May, 2013
mazeer mohamad <-- Gila seks . Tak habis2 ngan kisah Hazik Hazika diyew..Nek mnyampah lak aku tengok. Bodoh
Alif Muzhaffar Alif Muzhaffar 08 May, 2013
lol bagi binatang makan taik die
AnonymousAnonymous 08 May, 2013
tah, cm bodo je ak tgok
AnonymousAnonymous 09 May, 2013
tolg lah, nma ada mohammad tp post bnda2 x senonoh!
menjatuhkan agama dan bangsa la kamu ni!
AnonymousAnonymous 10 May, 2013
Terbuka kepada pelajar IPT, siswazah menganggur, suri rumah, kakitangan kerajaan dan swasta!!

Income RM300-RM700 Seminggu

Daftar percuma:
http://bit.ly/11p2jRo
AnonymousAnonymous 06 June, 2013
jom ramai2 . kita buat kacau kat blog dia . jom la jom la
AnonymousAnonymous 06 June, 2013
mazer perlukan perhatian ciannye dia ....

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri