WTF : Kejadian "Terlampau" Di Luar Sebuah Kelab Malam [Video]
Home » » WTF : Kejadian "Terlampau" Di Luar Sebuah Kelab Malam [Video]

WTF : Kejadian "Terlampau" Di Luar Sebuah Kelab Malam [Video]

16 Comments
Seorang wanita dirakam oleh CCTV sedang berak di sambil berdiri di luar sebuah kelab malam di Colorado. Wanita tersebut berak di atas tangan lalu melempar tahinya ke lantai. WTF, epic sungguh jalan cerita beliau!

16 comments:

  1. Hazika : Jap ye..
    Hazik : SEKARANG!

    Hazika : Ala, jap lagi arrr..
    Hazik : Nak sekarang!!

    Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
    Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

    Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
    Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

    Hazika : Jom, abang?
    Hazik : aummm aummm!

    Hazika : eeeeeeee

    18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
    LAWAK:BUKTI NYATA CINTA ITU MEMANG BUTA!
    SERAM:APABILA TIMUN MENJADI MANGSA KEKEJAMAN MANUSIA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mazeer mohamad <-- Gila seks . Tak habis2 ngan kisah Hazik Hazika diyew..Nek mnyampah lak aku tengok. Bodoh

      Delete
    2. tah, cm bodo je ak tgok

      Delete
    3. tolg lah, nma ada mohammad tp post bnda2 x senonoh!
      menjatuhkan agama dan bangsa la kamu ni!

      Delete
    4. jom ramai2 . kita buat kacau kat blog dia . jom la jom la

      Delete
    5. mazer perlukan perhatian ciannye dia ....

      Delete
  2. sayang kamu semua

    ReplyDelete
  3. agagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagaga

    ReplyDelete
  4. Minah salleh tu weih, lawa...Ape lagi raba le

    ReplyDelete
  5. Mmg A bt keje.. puiih...

    ReplyDelete
  6. Wow! Mr Poop Throwing Guy!!

    ReplyDelete
  7. lol bagi binatang makan taik die

    ReplyDelete
  8. Terbuka kepada pelajar IPT, siswazah menganggur, suri rumah, kakitangan kerajaan dan swasta!!

    Income RM300-RM700 Seminggu

    Daftar percuma:
    http://bit.ly/11p2jRo

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri