WTF : Pasangan Lesbian Islam Pertama 'Berkahwin' Di Dunia (3 Gambar)

Dua orang gadis Pakistan telah menjadi pasangan lesbian Islam pertama yang 'berkahwin' di dunia. Upacara itu dilangsungkan di UK. Rehana Kausar dan Sobia Kamar telah menerima ugutan mati semasa upacara itu semalam. Menurut mereka, sebelum mereka ke UK, di Pakistan mereka seringkali menerima ugutan mati dari rakyat negara itu kerana perbuatan mereka menyalahi agama Islam. Right now mereka berdua dalam proses menjadi penduduk tetap di UK.


{ 39 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 28 May, 2013
1. Kekuatan berfikir

Cinta bermula dari fikiran kita. Berfikir tentang pasangan ideal yang ingin kamu kenali akan membantu kamu mengenali dia, ketika kamu akhirnya bertemu dengan orang yang tepat tersebut.



2. Kekuatan untuk menghormati

Kamu tidak mampu mencintai seseorang atau apasaja kalau kamu tidak menghormati mereka. Orang pertama yang patut kamu hormati ialah dirimu sendiri. Untuk mulai menghormati diri sendiri, kita patut bertanya pada diri sendiri “apa yang aku hormati dalam diriku?”. Untuk mendapat perasaan hormat dari orang lain, bahkan dari orang yang kamu tidak suka, kita patut bertanya pada diri sendiri.”apa
yang aku hormati dalam diri mereka?”.



3. Kekuatan untuk memberi

Jika kamu mahu menerima cinta, kamu harus mampu memberikannya terlebih dahulu. Makin banyak cinta kamu beri, makin banyak yang akan kamu terima. Mencintai sama ertinya dengan memberi cinta tulus pada dirimu sendiri. Belajarlah untuk melakukan berbagai macam kebaikan. Formula rahsia untuk meciptakan hubungan yang ceria,penuh cinta,dan abadi adalah dengan selalu berfikir “Apa yang dapat aku beri?”dan bukan Apa yang akan aku dapat?”.



4. Kekuatan persahabatan

Untuk mencari cinta sejati,kamu mesti mencari sahabat sejati
terlebih dahulu. Cinta bukan bererti mata kalian saling
berpandangan, tapi lebih bererti bersama – sama melihat ke satu tujuan. Untuk mencintai seseorang seutuhnya, kamu harus mencintai keperibadiannya, bukan fizikalnya.
Persahabatan adalah tanah dimana benih cinta dapat tumbuh. Jika kamu ingin membawa cinta ke suatu hubungan, kamu harus menciptakan persahabatan terlebih dahulu.



5. Kekuatan dari sentuhan

Sentuhan adalah salah satu ekspresi cinta yang paling kuat,
menghancurkan dinding pemisah dan menyatukan suatu hubungan. Sentuhan membuat kita lebih dapat merasakan getaran cinta yang sebenarnya.Tetapi agama Islam melarang kita bersentuh-sentuhan tatkala bercinta, kekuatan ini difokuskan kepada suami isteri..



6. Kekuatan untuk melepaskan

“Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu”. Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang untuk dirinya sendiri. Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga, dan ego. “Hari ini aku melepaskan semua rasa takutku, masa lalu tidak akan dapat mempengaruhiku- hari ini adalah lembaran baru bagi hidupku”.



7. Kekuatan dalam komunikasi

Ketika kita belajar untuk berkomunikasi secara terbuka dan jujur, hidup lalu berubah. Mencintai seseorang bererti berkomunikasi dengannya. Biarkan orang yang kamu cintai tahu bahawa kamu mencintai dan menghargainya. Jangan pernah takut untuk mengucapkan 3 kata magik : “Aku cinta kamu”. Jangan pernah melewatkan kesempatan untuk
mengucapkan itu kepadanya. Selalu tinggalkan orang yang kamu cintai dengan kata – kata mesra, kerana ia mungkin boleh jadi hari terakhir kamu melihatnya. Contohnya, jika kamu akan mati tapi diberi kesempatan untuk menelefon orang yang kamu cinta, siapa yang akan kamu telefon, apa yang akan kamu katakan…dan sekarang…kenapa kamu
menunggu?
AnonymousAnonymous 28 May, 2013
panjang mne ko nk tulis..... bengong
AnonymousAnonymous 28 May, 2013
org cmni mmg patut dibunuh dgn kejam...
sedangkan org islam yg kafir pon hukumnye patut dibunuh...
i hate this people...sbb mcm ...hish...x tau nk ckp pe..wat malu agama islam..jee...
shit..!! jaga2 eh pompuan.....
afez zazid afez zazid 28 May, 2013
kekuatan....kekuatan penumbuk aku ni kalo hinggap sedas kt muke ko, penyesalan jua jawapannye.
AnonymousAnonymous 29 May, 2013
Umat akhir zaman....jangan guna nama islam untuk perkara macam ni..
AnonymousAnonymous 29 May, 2013
aku mengaku aku cantik...aku yakin,,,,kalo korang tengok aku pown korang jatuh hati kat aku...tp aku suka pengkid...hurmmm...camne ye

#g
zain zain 29 May, 2013
bukan umat akhir zaman...tapi legasi dari kaum luth
AnonymousAnonymous 29 May, 2013
kau ni kenapa?bahaya ko ni, meh aku masuk merisik kau cepat.
AnonymousAnonymous 29 May, 2013
dorang ini bukan islam. klo dah macam nie, dorang bukan islam lagi.
AnonymousAnonymous 29 May, 2013
baik keluar Islam pastu kahwin, kan senang. nak malukan Islam buat apa?
AnonymousAnonymous 29 May, 2013
wtf man ? they're totally insane.
adam adliadam adli 29 May, 2013
ahh,, percaye la sgt,, ntah2 dy ni laki... saje je 2....
Coke Infy Coke Infy 29 May, 2013
Dont easily judge people.kita pon bkn maksum.bila2 pon bole buat silap
AnonymousAnonymous 29 May, 2013
kalo ade extremist mcm ko kat dunia ni,xde sape pon nk masuk islam.nak berdakwah tu xpayah nk mencarut sgt ar bro! bajet ko tu bagus sgt ke?!
karnain karnain 29 May, 2013
hahahahahahahahaha..gelak sowg2 aku
AnonymousAnonymous 30 May, 2013
bengong. name je islam.wt malu agama je smpai kawin bagai. Tgu jelah balasan ngn tuhan.
Unknown Unknown 30 May, 2013
Ni bukan judge, ni kategori dosa besar. Bila dah terang2 menunjukkan kesesatan nyata, mmg terang2 juga patut dihukum, macam kes Salman Rushdie.

Tau x kalau kes perempuan berlaku sumbang sama perempuan? Hukumnya DIKURUNG/ TIDAK DIBENARKAN MENINGGALKAN RUMAH SEHINGGA MATI.

Sebab apa hukum dia berbeza dan sangat keras? Sebab hubungan seperti ini boleh menghilangkan lumrah hubungan adalah di antara lelaki dan perempuan dalam bentuk yang sah, juga kesan2 kepada generasi akan datang termasuk menghilangkan natijah seorang perempuan membawa zuriat.

Sekian.
AnonymousAnonymous 30 May, 2013
Allah , biar lah dy . Dia nak bg ilmu . :)
AnonymousAnonymous 30 May, 2013
bio ler dia nak membebel kat situ...hak3
AnonymousAnonymous 30 May, 2013
sedap sangat ke fucking finger tu??baik kawin ngan laki dapat gak zuriat..bangang...!
AnonymousAnonymous 30 May, 2013
haah...confirm2 gay...ko gi merisik la sgt.....
AnonymousAnonymous 30 May, 2013
ni bukan islam da betina ni..mohon zamri kl rogol betina ni
AnonymousAnonymous 31 May, 2013
fonen kot.. hahaha.. try la meminang terus..haha
AnonymousAnonymous 31 May, 2013
♬ RA RA RE RA RE RA RE RA... ♬

♬ RA RA RE RA RE RA RE RA... ♬

♬ RA RE RA RE RA RA RA RA RE RA RA... ♬

18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
PENTING:7 PUNCA LELAKI CEPAT TEWAS SEMASA BERSETUBUH!
WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
Lydia Natasha Lydia Natasha 31 May, 2013
Jangan nak prasan lah weiii !!! ko ingat kau je prompuan yang paling cantik kat dunie ke ??? sedar la sikit !!!
AnonymousAnonymous 01 June, 2013
grr .. lydia natasha . ko ni kenapa ? asal ko rase tegugat ka ? hahah .. lwak gile . dri ayt yg hang tulis , bajett mcm hang cntik sangat .. sedar la weyh dri hayalan mu ituu .. huhuhu .. :P
AnonymousAnonymous 01 June, 2013
amboiii ! fucking finger ! mne tau ? hihihi . lyan porn ea ?
AnonymousAnonymous 03 June, 2013
haha.. yelah tuu kot.. yg ats niy pun lyan jugk ke? kalo aku x, wakakak
AnonymousAnonymous 12 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :

OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA 2014 (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER 2014 DI MALAYSIA --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM

IPHONE 5 (RM1200) , IPHONE 5S (RM1350) . IPHONE 5C (RM1000) *TERHAD* --> WWW.IPHONEMSIA.COM















ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)
AnonymousAnonymous 14 November, 2013
aku pun suke pengkid..camne erkkk??? pengkid lagi best dari jantan

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri