WTF : Wanita Mati Akibat Dihempap Anggota Polis Berbadan Gempal
Home » » WTF : Wanita Mati Akibat Dihempap Anggota Polis Berbadan Gempal

WTF : Wanita Mati Akibat Dihempap Anggota Polis Berbadan Gempal

6 Comments


Kejadian yang berlaku di Sakai, Jepun pada tarikh 9 November tahun lalu ini telah menyaksikan seorang wanita maut secara tidak sengaja apabila dihempap seorang anggota polis berbadan gempal yang mempunyai berat 100 kg. Menurut laporan pihak polis, pada pukul 7 pagi hari kejadian, polis menerima laporan mengenai seorang wanita yang bertindak di luar kawalan membaling barang-barang sambil menjerit-jerit. Anggota polis berbadan gempal tersebut dikejarkan ke tempat kejadian bersama beberapa anggota yang lain sebaik menerima laporan.

Dalam cubaan untuk mengawal wanita yang bertindak liar tersebut, anggota-anggota polis menekan wanita tersebut ke tanah dengan anggota polis berbadan gempal tersebut duduk di atas bahagian belakang badan wanita tersebut. Tidak lama kemudian, wanita tersebut pengsan dan dibawa ke hospital. Lima hari kemudian, beliau disahkan mati akibat hypoxia-ischemic encephalopathy (HIE).

Siasatan rasmi masih berjalan untuk memastikan sama ada terdapat tindakan agresif yang dilakukan anggota polis berbadan gempal tersebut yang mungkin akan disabit dengan kesalahan kecuaian semasa menjalankan tugas yang mengakibatkan kematian.

sumber dari Weird News Asia

6 comments:

  1. awat aku 1st lagi ni... ni mesti sbb org lain x habis lagi pi kempen kowt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu mkneny sbb kau tak de keje n sory r tak de hdiah ntuk yg first ye :D

      Delete
    2. Hazika : Jap ye..
      Hazik : SEKARANG!

      Hazika : Ala, jap lagi arrr..
      Hazik : Nak sekarang!!

      Hazika : Jap lagi, sikittt je lagi..
      Hazik : NAK SEKARANG! NAK SEKARANG!

      Hazika : Sikittttttttttttttt je lagi Abg..
      Hazik : Takde! NAK SKANG! NAK SKANG! NAK JUGAK! NAK SKANG!!!!

      Hazika : Jom, abang?
      Hazik : aummm aummm!

      Hazika : eeeeeeee

      18SX:GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
      WOW:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
      ADOI:VIDEO GWIYOMI VERSI WANITA GILA SEKS!

      Delete
  2. Diam la kimak

    ReplyDelete
  3. Terbuka kepada pelajar IPT, siswazah menganggur, suri rumah, kakitangan kerajaan dan swasta!!

    Income RM300-RM700 Seminggu

    Daftar percuma:
    http://bit.ly/11p2jRo

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri