COOL : Siapa Sebenarnya Di Sebalik Watak Teletubbies? (12 Gambar)

Cerita kanak-kanak ini telah diberhentikan pada tahun 2002. Sad!



{ 21 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 25 July, 2013
yes akhirnye bjaya jgk aku 1st...........
AnonymousAnonymous 25 July, 2013
aja love ailin 3rd
AnonymousAnonymous 25 July, 2013
muahahaha..... utk ptama klinyerrrr.... aku komen dpt 1sttt
AnonymousAnonymous 25 July, 2013
Sian,ngidam no 1..
AnonymousAnonymous 25 July, 2013
rindu time2 kecik dulu..haha
AnonymousAnonymous 25 July, 2013
ehh yg warna ungu tu bkn kak mah ke
AnonymousAnonymous 25 July, 2013
owg ats teletubies
AnonymousAnonymous 25 July, 2013
Stau aq mak ko.. Aq rsa la kn. Yeala aq rsa la.... Aq tau la woi!!
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
ko ni bodoh ke atau babi kemaruk 1st.. Ko bukan 1st la lahanatt...... Bodo org bwh aku ni... Mkn taik byk...
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
ko no4 la saitan berkepala babi... Dah la bodoh.. Mengira pon x taw.. Sah bapak ko pon bodoh mcm anon2 yg dibawah aku ni..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
aah la.. Tu kan mak kau... Anak derhaka kau ni x ngaku mak... Mentang2 mak kau paksi suit tu nmpk mcm beruk.. Tp tu kan mak kau gak..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
apasal rama sangat yg bodo kate 1st ni??? bangan tahap gabang
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Sudah la.semua kt atas pun bodoh gak
AnonymousAnonymous 27 July, 2013
cite yg x bagi manfaat lgsung aku tgk kecik2 dulu, elok la dibatalkan, buat semak tv je
AnonymousAnonymous 27 July, 2013
negro? shit...my childhood destroy.. :'(
VIMAX Pembesar Penis VIMAX Pembesar Penis 21 December, 2013
Tersedia :
1.Viagra USA no 1
2.Cialis England 20/50/80 mg
3.Levitra Germany 20/100 mg
4.Procomil Spray
5.Perangsang Wanita Spontan
6.Vakum + Crem Payudara Montok
7.Vakum Big Long + Lintah Oil
8.Boneka Full Body
9.Sextoys P/W Komplit

http://www.pusatobat-priaperkasa.com/

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri