SERIUS : BUDAK 9 TAHUN MASUK TURKI MENGGUNAKAN PASSPORT PALSU (3 Gambar)
Home » » SERIUS : BUDAK 9 TAHUN MASUK TURKI MENGGUNAKAN PASSPORT PALSU (3 Gambar)

SERIUS : BUDAK 9 TAHUN MASUK TURKI MENGGUNAKAN PASSPORT PALSU (3 Gambar)

26 Jul 2013 11 Comments
Seorang budak perempuan berusia 9 tahun berjaya memasuki Turki dengan hanya menggunakan pasport mainan di mana pasport berkenaan hanya mempunyai foto identiti berupa patung unicorn (haiwan bertanduk satu).


Kejadian itu berlaku ketika budak yang berasal dari Wales, Emily Harris hendak bercuti bersama ahli keluarganya ke Turki. Emily dikatakan sengaja membawa pasport mainan itu sepanjang perjalanan.

Ketika keluarga berkenaan hendak diperiksa oleh petugas pemeriksa pasport di bandar Antalya, Si ibu, Nicky secara tidak sengaja menyerahkan pasport yang salah iaitu pasport mainan anak gadisnya itu.

Pegawai yang bertugas dikatakan tidak menyedari hal itu. Meski pun sudah nyata foto identiti pada pasport berkenaan mempunyai gambar haiwan bertanduk satu, namun pegawai tersebut tetap mengenakan cop pada pasport berkenaan.

Dilaporkan, pegawai yang bertugas kelihatan terlalu mengantuk dan membiarkan Emily masuk secara sah dengan menggunakan pasport mainan.

Pada awalnya, si ibu berasa terkejut dengan kejadian tersebut dan berasa sangat panik. "Saya panik kerana saya menyangka bahawa seseorang akan mengejar kami kerana menggunakan pasport palsu, namun ia tidak berlaku sama sekali," katanya.

Nicky menjelaskan, pasport mainan tersebut amat berbeza dan tidak kelihatan asli langsung. Muka depan pasport mainan itu mempunyai gambar patung beruang emas dan saiznya kelihatan lebih kecil berbanding pasport yang asli. "Pegawai itu juga sempat bertanyakan umur Emily sebelum mengecopnya," katanya.

"Pada mulanya, kami sekeluarga berasa khuatir namun kemudian kami mula berasa lucu. Kami ketawa apabila teringat pegawai itu mengecop pasport mainan itu,"

11 comments:

  1. Syg bangun sahur syg.yuk sahur.beby nak msk ayam goreg nie.dap ehhh.yuk mam skli yuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM









      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. aku pegi brunai dr miri pakai passport abg aku pun lepas.. mereka x kisah la sbab byk sgt tgk org dlm shari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. WELL, MIRI-BRUNEI MMG CMYAAA. nak ho ?? hahahhaha

      Delete
  3. Aku p thailand tk pakai passport pun..jnji hati baik.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah!! aku pi sampai krabi pon lepas janji jangan cakap cam orang KL pastu buat2 kenal dgn imigresen dan susun 10 jari..

      Delete
  4. dah try dahhhh menjadi.... nasib baik

    ReplyDelete
  5. aku gi golok naik prahu jer.....

    ReplyDelete
  6. aku gi indon x da masalah pun . . ilek jk g cnun . .

    ReplyDelete
  7. Tersedia :
    1.Viagra USA no 1
    2.Cialis England 20/50/80 mg
    3.Levitra Germany 20/100 mg
    4.Procomil Spray
    5.Perangsang Wanita Spontan
    6.Vakum + Crem Payudara Montok
    7.Vakum Big Long + Lintah Oil
    8.Boneka Full Body
    9.Sextoys P/W Komplit

    http://www.pusatobat-priaperkasa.com/

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri