SERIUS : BUDAK 9 TAHUN MASUK TURKI MENGGUNAKAN PASSPORT PALSU (3 Gambar)

Seorang budak perempuan berusia 9 tahun berjaya memasuki Turki dengan hanya menggunakan pasport mainan di mana pasport berkenaan hanya mempunyai foto identiti berupa patung unicorn (haiwan bertanduk satu).


Kejadian itu berlaku ketika budak yang berasal dari Wales, Emily Harris hendak bercuti bersama ahli keluarganya ke Turki. Emily dikatakan sengaja membawa pasport mainan itu sepanjang perjalanan.

Ketika keluarga berkenaan hendak diperiksa oleh petugas pemeriksa pasport di bandar Antalya, Si ibu, Nicky secara tidak sengaja menyerahkan pasport yang salah iaitu pasport mainan anak gadisnya itu.

Pegawai yang bertugas dikatakan tidak menyedari hal itu. Meski pun sudah nyata foto identiti pada pasport berkenaan mempunyai gambar haiwan bertanduk satu, namun pegawai tersebut tetap mengenakan cop pada pasport berkenaan.

Dilaporkan, pegawai yang bertugas kelihatan terlalu mengantuk dan membiarkan Emily masuk secara sah dengan menggunakan pasport mainan.

Pada awalnya, si ibu berasa terkejut dengan kejadian tersebut dan berasa sangat panik. "Saya panik kerana saya menyangka bahawa seseorang akan mengejar kami kerana menggunakan pasport palsu, namun ia tidak berlaku sama sekali," katanya.

Nicky menjelaskan, pasport mainan tersebut amat berbeza dan tidak kelihatan asli langsung. Muka depan pasport mainan itu mempunyai gambar patung beruang emas dan saiznya kelihatan lebih kecil berbanding pasport yang asli. "Pegawai itu juga sempat bertanyakan umur Emily sebelum mengecopnya," katanya.

"Pada mulanya, kami sekeluarga berasa khuatir namun kemudian kami mula berasa lucu. Kami ketawa apabila teringat pegawai itu mengecop pasport mainan itu,"

{ 11 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Syg bangun sahur syg.yuk sahur.beby nak msk ayam goreg nie.dap ehhh.yuk mam skli yuk.
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
aku pegi brunai dr miri pakai passport abg aku pun lepas.. mereka x kisah la sbab byk sgt tgk org dlm shari..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Aku p thailand tk pakai passport pun..jnji hati baik.hahaha
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
dah try dahhhh menjadi.... nasib baik
AnonymousAnonymous 27 July, 2013
Kah kah!! aku pi sampai krabi pon lepas janji jangan cakap cam orang KL pastu buat2 kenal dgn imigresen dan susun 10 jari..
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
aku gi golok naik prahu jer.....
AnonymousAnonymous 30 September, 2013
WELL, MIRI-BRUNEI MMG CMYAAA. nak ho ?? hahahhaha
AnonymousAnonymous 20 October, 2013
aku gi indon x da masalah pun . . ilek jk g cnun . .
AnonymousAnonymous 10 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM









ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)
VIMAX Pembesar Penis VIMAX Pembesar Penis 21 December, 2013
Tersedia :
1.Viagra USA no 1
2.Cialis England 20/50/80 mg
3.Levitra Germany 20/100 mg
4.Procomil Spray
5.Perangsang Wanita Spontan
6.Vakum + Crem Payudara Montok
7.Vakum Big Long + Lintah Oil
8.Boneka Full Body
9.Sextoys P/W Komplit

http://www.pusatobat-priaperkasa.com/

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri