SERIUS : Hina Islam, Hina Malaysia, Mutia Dewi Tuhan Segala Tuhan? (3 Gambar)

Bila twitter disalahgunakan.



{ 48 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Aku nk sahur 1st . trok btol minah mabok nie.
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Betina ni mau tembak kat pala dia ja..dia bkan tuhan segala tuhan tapi dia ketua setan!
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Mmg bodoh pompuan nie.. Klu aku jmpe kt tpi jlan mmg aku baling taik lembu kt muka dier.. Xpun cuka gtah bior muka xbape cntik tue jd hodoh cm hantu jebeng!!!!!!
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
BETUL APA YANG DIA CAKAP, JOM MAKAN BABI...
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Tersengih Malaikat tengok status ko ni..
tunggu jela kene libas dlam kubur..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Amboih..konghajar betoi..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Nak mampoih mustang niii....
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
mudahan dia dpt hidayah..belum tgk prmpuan lelaki Sabah Sarawak lagi.. ^^
Mat Bangla HereMat Bangla Here 26 July, 2013


They say I'm crazy, I really don't care. They say I'm nasty, but I don't give a damn. University Of Melbourne | Candidate MISS UNIVERSE 2014

Jakarta, INDO ~ Melbourne, AUS
Mat Bangla HereMat Bangla Here 26 July, 2013
ini twitter pmpuan tu
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
indon mmg cmtu. cm celaka. negara dunia ke-3.
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Indon mmg xde adap...burn in hell bitch
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
indon ni muslim ke ape.ucap alhamdulillah tp dok agong kn jesus plak..x paham aku indon sekoq ni
AL-IMAM AL-IMAM 26 July, 2013
hina Allah,islam,nabi muhammad tapi cakap allhammdulilah
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Moga dia mendapat hidayah
zamri sabah zamri sabah 26 July, 2013
muka cun..tetek pun boleh tahan..sesuai sgt jd cikaro aku ni..
budak kampung budak kampung 26 July, 2013
perempuan macam nie x lama idop ni..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
Muke burok?jerawat?Hitam?Burok macam Anjing?? hehe ...pssstt ! Tutup sikit 'benda' tu..Anjing tgok pon x lalu nk makn woii!! bhahahahak ! Aku tapak sekali pompuan nie kang..
AnonymousAnonymous 27 July, 2013
rilek la tkyah nk mrah2 kita blom tahu mungking twitter dia kena hack ke apa. jngan tuduh sembarangan ._. islam tak ajr hina2 org ~!~
AnonymousAnonymous 27 July, 2013
Dia ni kristian kot, sebab kt indonesia agama kristian boleh guna nama allah utk tuhannya..tp kebodohan dia bukan kerana agamanya, tp kebodohan tu dtg dr diri dia sendiri yg meletakkan otaknya kat kepala lutut.
AnonymousAnonymous 27 July, 2013
Klu aku jumpa minah bangsat ni...mmg aku terajang kat muka terus.
SharpShooter SharpShooter 28 July, 2013
Tujuh fesyen tudung si gadis yg dapat mencabar lelaki.
Tgk banyak gambar disini-->gadis-tudung.jpg

Tau kenapa menjual tubuh itu lumayan??
Nak tahu kenapa, tgk gambar ni-->jual-tubuh.jpg

Rahsia seorang gadis yg paling haram diketahui lelaki.
Nak tahu apa, tgk gambar ni-->rahsia-gadis.jpg

Kerana Nak Subur, Org China Sanggup Spray.
Nak tahu kenapa, tgk gambar ni--->spray-subur.jpg
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
Kalau ikat pastu paduk ramai2 pon best minah nih.hahahahaha
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
kalau aku jmpa budak nie , agak2 mati kot aku kerjakan ..
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
Nope.. Twitter pompuan ni bkn kne hack.. Dye mmg mcm tu.. Da pnah baca Da Twitter dye dulu.. Dari dulu, tweet dye mmg suke kutuk islam, Allah, Nabi Muhammad, Malaysia.. Masa perang kat gaza Pon dye sokong Israel n ckp padan muka kat gaza.. Klu tgok stiap tweet dye, rsenye dye ni jenis yg tak berpuas hati dgn stiap apa yg berlaku kat skeliling dye.. N dye rse dye sorg je yg btol.. Yg plik, ramai kot Muslim yg follow dye kat Twitter.. Yg RT tweet dye Pon ramai Muslim.. Aneh
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
jumpa tolong pegang....aku panggil geng rogol die ramai.
AnonymousAnonymous 30 July, 2013
Subhanallah! Apa yg die geram sgt smpai hina mcm tu skali.
Biarlah die tweet pape yg die suke, kite diam je...adalah azab turun kat die tu nnti.
AnonymousAnonymous 31 July, 2013
KuranG hAJAR Kome Nak Cari Dia Ada Kat Twitter Celaka Ni Muka MCM PANTAT MUCKA MCM Babi Gigi Dh La Karat Bdh Agama Diorg Kate Rotan Itu Emas Bangsat Sah2 Bdh Dpn2 mta tu dh tunjukan agama ko bkn btl ko x cye sdh ko la kat akhirat Mintak2 Allah Hukum Lagi Teruk Drpd Neraka Jhanam
AnonymousAnonymous 01 August, 2013
Korg sume xpyh marah dye,masanya akan tiba...Allah dan para malaikat x terasa hati dgn kata2 dia...Rmai lg yg mcmni,nti roh da terpisah dari jasad baru tersedar dri mmpi duniawi...
AnonymousAnonymous 02 August, 2013
muka macam haram kata orang haram.pantat dah la bacin sial lak tu.HARAM JADAH &FUCKEST.aku harap ada jantan rogol dia sampai dia lunyai macam kain buruk... hahaha:D
AnonymousAnonymous 02 August, 2013
Hish,tak boleh ke tak benci Islam.Duduk diam sudahla.Mana ada agama yang ajar menghina agama lain.Manusia sekarang ni memang jauh dari agama.
AnonymousAnonymous 02 August, 2013
Dye bukan orang indo, dye twittter fake.. controled by satanic man who make a lot of war.. sengaja adu domba kite supaye kite jadi musuh, semoga Allah beri hidayah
AnonymousAnonymous 03 August, 2013
muke macam endon jual bakso , karat nk mampos!
Norhidayah Ahmad Norhidayah Ahmad 03 August, 2013
sial nya pompuan...tggu la kau kt akhirat nnti.bedebah btol!! eii..geram aku tgk
AnonymousAnonymous 04 August, 2013
Maliang maliang ngamem santap det niha! Ngamem katung cokir karyokar roang nilya! Mokat ja'a la'u
AnonymousAnonymous 04 August, 2013
Gile ke ape mutburfuxker
AnonymousAnonymous 05 August, 2013
^NAY YATASE GO'UT RO'ANG GOKIL, MALIANG SEMVAAG^
AnonymousAnonymous 29 August, 2013
Indon dah lama SEKULAR Rakyatnya...MALAYSIA jgn laa Sokong SEKULAR & jadi Biol cam segelintir Rakyat nya yaaa???!!
Adam Aiman Mat Saad Adam Aiman Mat Saad 24 October, 2013
Aku rasa.. Perempuan ni ikut ajaran Syiah yang ke-2.
AnonymousAnonymous 08 November, 2013
Kesian dia sesat jauh dah harap Allah tarik nyawa die dan takde la lagi nak menhina
AnonymousAnonymous 19 December, 2013
tu bukan murtad, maybe hindu.. err.. napa muka dia cam tukang urut kat bandunh? err....
celaka orang punya twitter niecelaka orang punya twitter nie 19 December, 2013
eh... ko tgk brapa rmai yg like... ngko agama apa.... sah2 sesat....
celaka lh mutia dewi nicelaka lh mutia dewi ni 19 December, 2013
ngko nie gmbar mintak sex... entah ada aids... kau kata org malaysia burok jerawat pa benda lai tu, eyh, kau gna bhasa, malaysia... entah bhsa malaysia je kau tahu... macam bodoh lh ngko ni... kau PELACOR ker??? bkan ape... pelacor thp aids je ckp camtu....
VIMAX Pembesar Penis VIMAX Pembesar Penis 21 December, 2013
Tersedia :
1.Viagra USA no 1
2.Cialis England 20/50/80 mg
3.Levitra Germany 20/100 mg
4.Procomil Spray
5.Perangsang Wanita Spontan
6.Vakum + Crem Payudara Montok
7.Vakum Big Long + Lintah Oil
8.Boneka Full Body
9.Sextoys P/W Komplit

http://www.pusatobat-priaperkasa.com/
AnonymousAnonymous 02 April, 2014
Ya ALLAH engkau berikan lah hidayah kepada mutia dewi amin....
Jom ramai2 berdoa , doa kan senjata umat islam
Bkn kutuk mengutuk kan 😊✌😁😊✌😁
Nabi Muhammad S.W.T x mengajar kita membalas kutukan dgn kutukan kan
😊✌😁😎
ari anaari ana 01 June, 2014
bodoh nyer betina !!!!! kau ni memalukan umat hawa , umat pompuan !!! ko dah puas hina islam , hina nabi muhammad and allah , asal kate alhamdullilah ???

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri