SERIUS : POLIS FILIPINA MENANGIS SEMASA MENENTANG DEMO (4 Gambar)

Seorang Polis FRU,Joselita Sevilla di Filipina menangis semasa menentang dengan perisai serta baton. Dia sempat memberitahu kepada kumpulan protes yang dia adalah seorang polis dan hanya menjalankan tugasnya. Itu adalah tugas menentang protes yang pertama. Yang menakjubkan kumpulan protes itu berhenti dan memberi dia semangat untuk terus menjalankan tugasnya.




{ 18 comments.. read them below or add one }

Kotak Kosong Kotak Kosong 26 July, 2013
tumpang kejap ye. kepada sesiapa yang berminat dengan handphone clone gred AAA seperti Iphone 5, bole jenguk blog saya :)

http://snowbie4.blogspot.com/2013/07/iphone-5-klon-available.html
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
hahaha.. muka ganas,tapi nangis
Muhammad Zulqarnain Muhammad Zulqarnain 26 July, 2013
Dia nangis sebab xsanggup pukul bangsa sendiri...
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
yer aku setuju ngn awok
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
ni kalau polis kita dah bantai sampai mati dah!puih!
yaz mus yaz mus 26 July, 2013
btol tu...tabik ngan polis mcm ni..dia sendiri rasa bersalah..x mcm polis negara lain..sampai bunuh rakyat sndiri..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
oh no no.. dia bukan tak sanggup pukul bangsa sendiri.. dia menangis sebab tak sanggup tengok kebodohan bangsa sendiri. kalau nak tunjuk protes x boleh berhimpun cara aman ke? ni la yang rakyat malaysia dok ikut2!! perabih bogheh yo!
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
memang patut pun kena pukul. menyusahkan orang je parasit2 macam ni.. buat malu kaum dan buat malu negara je
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
btol..dye xsgup..hm pk ibu ngan ayh dye...kalo kne pkul mcm 2 mcm mne..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
itu menunjukkan dia mnusia yg ada akal fikiran dan kasih syg ..
AnonymousAnonymous 26 July, 2013
evryone.......handsalute..!!! he KNEW that VIOLENTS are not helping, he KNEW that ANGRY just made us turn around from our logical way..!!! again, i will salute your action...!!!
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
kalau ada protes atau berdemo, keja polis adalah mengawal, bukan menghalang .. kena pham jiwa manusia ni mcm mana, lagi dihalang lagi memberontak !! so, tugas polis cuma kawal keadaan cukup !! dan aku rasa polis ni menangis kerana ini adalah arahan pihak atas, dan dia rasa xsanggup nak pukul bangsa sendiri !! contohnya polis dimalaysia, dah dipukul 1by1 oleh polis, polis2 lain bertalu-talu pukul !! ada aku tgk video kt youtube, aku lupa tajuknya .. xkebodoh namanya !!! dan jgn anggap pendemo atau org yg protes tu bodoh dan sebagainya, anda lg bodoh kerana xmampu nak buat apa2, org bg dedak makan dekak, org bg taik makan taik, puiii~
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
dok dpan laptop dan komen mcm2x blh la..g try jadi polis..nak tgk jga kekualitian mamat2x kaki komen berhemah 1 malaysia..
AnonymousAnonymous 28 July, 2013
TAK MINAT LANGSUNG !!! SEMAK
AnonymousAnonymous 10 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM









ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)
VIMAX Pembesar Penis VIMAX Pembesar Penis 21 December, 2013
Tersedia :
1.Viagra USA no 1
2.Cialis England 20/50/80 mg
3.Levitra Germany 20/100 mg
4.Procomil Spray
5.Perangsang Wanita Spontan
6.Vakum + Crem Payudara Montok
7.Vakum Big Long + Lintah Oil
8.Boneka Full Body
9.Sextoys P/W Komplit

http://www.pusatobat-priaperkasa.com/

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri