SERIUS : POLIS FILIPINA MENANGIS SEMASA MENENTANG DEMO (4 Gambar)
Home » » SERIUS : POLIS FILIPINA MENANGIS SEMASA MENENTANG DEMO (4 Gambar)

SERIUS : POLIS FILIPINA MENANGIS SEMASA MENENTANG DEMO (4 Gambar)

26 Jul 2013 18 Comments
Seorang Polis FRU,Joselita Sevilla di Filipina menangis semasa menentang dengan perisai serta baton. Dia sempat memberitahu kepada kumpulan protes yang dia adalah seorang polis dan hanya menjalankan tugasnya. Itu adalah tugas menentang protes yang pertama. Yang menakjubkan kumpulan protes itu berhenti dan memberi dia semangat untuk terus menjalankan tugasnya.




18 comments:

  1. tumpang kejap ye. kepada sesiapa yang berminat dengan handphone clone gred AAA seperti Iphone 5, bole jenguk blog saya :)

    http://snowbie4.blogspot.com/2013/07/iphone-5-klon-available.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK MINAT LANGSUNG !!! SEMAK

      Delete
    2. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM









      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. hahaha.. muka ganas,tapi nangis

    ReplyDelete
  3. Dia nangis sebab xsanggup pukul bangsa sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer aku setuju ngn awok

      Delete
    2. btol tu...tabik ngan polis mcm ni..dia sendiri rasa bersalah..x mcm polis negara lain..sampai bunuh rakyat sndiri..

      Delete
    3. oh no no.. dia bukan tak sanggup pukul bangsa sendiri.. dia menangis sebab tak sanggup tengok kebodohan bangsa sendiri. kalau nak tunjuk protes x boleh berhimpun cara aman ke? ni la yang rakyat malaysia dok ikut2!! perabih bogheh yo!

      Delete
    4. btol..dye xsgup..hm pk ibu ngan ayh dye...kalo kne pkul mcm 2 mcm mne..

      Delete
  4. ni kalau polis kita dah bantai sampai mati dah!puih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang patut pun kena pukul. menyusahkan orang je parasit2 macam ni.. buat malu kaum dan buat malu negara je

      Delete
  5. itu menunjukkan dia mnusia yg ada akal fikiran dan kasih syg ..

    ReplyDelete
  6. evryone.......handsalute..!!! he KNEW that VIOLENTS are not helping, he KNEW that ANGRY just made us turn around from our logical way..!!! again, i will salute your action...!!!

    ReplyDelete
  7. kalau ada protes atau berdemo, keja polis adalah mengawal, bukan menghalang .. kena pham jiwa manusia ni mcm mana, lagi dihalang lagi memberontak !! so, tugas polis cuma kawal keadaan cukup !! dan aku rasa polis ni menangis kerana ini adalah arahan pihak atas, dan dia rasa xsanggup nak pukul bangsa sendiri !! contohnya polis dimalaysia, dah dipukul 1by1 oleh polis, polis2 lain bertalu-talu pukul !! ada aku tgk video kt youtube, aku lupa tajuknya .. xkebodoh namanya !!! dan jgn anggap pendemo atau org yg protes tu bodoh dan sebagainya, anda lg bodoh kerana xmampu nak buat apa2, org bg dedak makan dekak, org bg taik makan taik, puiii~

    ReplyDelete
  8. dok dpan laptop dan komen mcm2x blh la..g try jadi polis..nak tgk jga kekualitian mamat2x kaki komen berhemah 1 malaysia..

    ReplyDelete
  9. Tersedia :
    1.Viagra USA no 1
    2.Cialis England 20/50/80 mg
    3.Levitra Germany 20/100 mg
    4.Procomil Spray
    5.Perangsang Wanita Spontan
    6.Vakum + Crem Payudara Montok
    7.Vakum Big Long + Lintah Oil
    8.Boneka Full Body
    9.Sextoys P/W Komplit

    http://www.pusatobat-priaperkasa.com/

    ReplyDelete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri