SADIS : PUTERA ARAB SAUDI ROGOL & BUNUH SEORANG GADIS (2 Gambar)
Home » » SADIS : PUTERA ARAB SAUDI ROGOL & BUNUH SEORANG GADIS (2 Gambar)

SADIS : PUTERA ARAB SAUDI ROGOL & BUNUH SEORANG GADIS (2 Gambar)

2 Sep 2013 27 Comments
Polis di Jeddah, Arab Saudi telah mengesahkan berita bahawa seorang gadis telah dirogol dan dibunuh oleh seorang putera Saudi.


Skandal itu merupakan satu lagi dalam satu rangkaian skandal moral dan etika pada raja-raja rasuah Saudi yang korup dan jenayah mereka terhadap rakyat Saudi. 

Cerita ini bermula apabila saksi di Samer, pinggir bandar Jeddah, melihat perempuan digugurkan daripada kereta JMC. Rakyat yang menyaksikan peristiwa itu segera membaluti gadis dengan selimut dan menghubungi polis. 

Selepas polis tiba, siasatan awal menunjukkan bahawa gadis itu telah meninggal dunia. Nombor plat JMC dimasukkan ke dalam sistem pengawasan kereta polis trafik dan ia menunjukkan bahawa ia dipunyai oleh seorang putera Saudi. 

Kemudian, siasatan menyeluruh telah dilancarkan, dengan keputusan awal bahawa putera itu tidak lain tak bukan ialah Khalid bin Sa'ad bin Abdul Aziz al-Saud, yang, bertemu dengan gadis itu pada malam Rabu di pusat membeli-belah Al-Tuhayat . Gadis itu mencabar putera raja berkenaan.

Gadis itu diculik oleh sekutu itu putera dan dipindahkan ke tempat yang tidak diketahui di mana beliau telah diserang secara seksual. Apabila dia cuba melarikan diri, dia dibunuh dan mayatnya dicampak di tepi jalan. 

Tetapi media dikawal kerajaan tidak melaporkan apa-apa kejadian. Kalaulah tidak kerana media antarabangsa dan internet, kebanyakan cerita-cerita ini tidak akan diketahui umum. 


27 comments:

  1. Replies
    1. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM





      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. HATI2 DGN FITNAH..

    ReplyDelete
  3. Jangan abaikan ini, semua pengguna internet patut tahu-> ONLINE EMERGENCY. WHAT HAPPEN?.

    ReplyDelete
  4. bodoh btul la , putera arab saudi . mcm babi !!

    ReplyDelete
  5. bukan nak membela tapi berfikir dulu sebelum mempercayai bulat2... sebab nak ambik pendekatan kaji betul2 dulu sebelum percaya... kalau baca entry ni belum cukup meyakinkan... kalau difikir2 balik, banyak kemungkinan yang boleh terjadi... lagipun, salah satu benda yang pelik, why di jalan raya yang penuh dgn org ramai? why xpilih tempat yg sunyi? why guna keta sendiri? plate number sudah terang lagi bersuluh... memang 'bijak' lah pembunuh ni.. gali lubang kubur sendiri... or??? sengaja??? naaa... fikir dalam2 sebelum percaya k... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju.. kaji dulu sebelum percaya..

      Delete
    2. sangat2x setuju dengan anda, skrg ni zaman fitnah, x boleh prcaya jer mcm tu.

      Delete
  6. Stuju. Jgn percaya bulat2

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. klaka gile ko niiii...!!!
      zzzzzzzzzz
      boring

      Delete
  8. Tak percaya?? Raja-Raja Saudi memang dah terkenal dengan sikap Kuropsi mereka... kenapa guna kereta sendiri?? dah nama raja kejam, putera pun berlagak... putera tu tahu bapa dia raja, polis pun tak berani buat apa2... dia buang dekat khalayak ramai supaya rakyat tengok kuasa dia.. putera tu pantang dicabar... kalau cabar mcm tulah jadinya!

    ReplyDelete
  9. Mereka ni kerabat raja yang tidak sah, berkomplot dengan pengasas Wahabbi untuk menjadi monarki Arab Saudi dan yang seorang lagi menjadi 'ulamak' yang akan melakukan apa sahaja terhadap mereka yang bertentangan pendapat dengannya. Ingat, zaman dahulu mana ada sistem monarki, kalau sebelum Nabi menjadi Rasulpun bani Hasyim memang dihormati kerana menjadi penjaga Makkah. Itu saja. Xde raja2 monarki ni. Zaman khalifah terakhir umat Islam yang berpusat di Istanbul (sebelum dihapuskan oleh Ataturk), mereka ini menentang cubaan keluarga Saud untuk menakluk Arab Saudi, dan pernah berperang cuma sayangnya tidak berjaya, orang yang mudah berpaling atau berkomplot ni banyak...

    ReplyDelete
  10. Dekat dunia ni mungkin putera tu terlepas tapi dkt akhirat nanti takkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sngat2 ! zalim ! rasa2nya byk lagi kekejaman yg dia buat..., akhirat nnti pasti semua nya akan di balas...

      Delete
  11. Need people power revolution...

    ReplyDelete
  12. org arab mmg kuang ajar

    ReplyDelete
  13. Babi lagi mulia dari orang Arab sebenarnya.

    ReplyDelete
  14. negara - negara arab harus di bom mengunakan Bom Atom, kerajaan bunuh rakyat sendiri... saya pernah kerja di sana dlm tempoh 3 tahun disitu kita dapat melihat kebiadapan pemuda mereka. tak pecaya pergi sendiri ke Arab. Jangan tekejut kes di sana bapa selalu rogol anak & UNTA. WTF...

    ReplyDelete
    Replies
    1. UNTA..??wadapap..
      ko g buat post unta la bro tempat lain..
      kuikuikui

      Delete
  15. Tengok je Malaysia sendiri.. Kisah Sultan Johor, Sultan Iskandar tu main golf 1987.. Di hayunnya batang golf tepat ke kepala tukang angkat barang golf.. Mati serta - merta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntahlah, aku x brani cakap lebih2, cukup tuhan yg balas kalau betul2 die salah

      Delete
    2. ko ni org men golf pon ko fitnah bkn2..bapak ko men golf xde plak ko yuduh mcm2

      Delete
    3. bapa dia main masak - masak....

      Delete
    4. bkn fitnah..
      nak fakta? ni dia..
      ni fakta bapa dia: http://en.wikipedia.org/wiki/Iskandar_of_Johor
      ni fakta anak dia: http://en.wikipedia.org/wiki/Ibrahim_Ismail_of_Johor

      simple fact. they did it cuz they're above the law..

      Delete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri