SERIUS : APA JADI BILA FILEM MEMILIKI MATA ANIME JEPUN? (12 Gambar)

Kalau lah Jepun mengambil filem ini menjadi ilham untuk Manga negara itu, ini rupa mereka dengan perubahan Manga. 



{ 19 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 09 September, 2013
1st!!!!! bodo spe comment lepas aq nie kompom besok bapak die kawin laen
AnonymousAnonymous 09 September, 2013
aku rasa nak sepak-sepak jer bongok-bongok yg komen kat sini, memasing bangang macam nuar berahim
AnonymousAnonymous 09 September, 2013
sadis tul tgk muka sherlock holmes series tu..
AnonymousAnonymous 09 September, 2013
yg ni ak sokong.. aahahaha.. bang non kaki jubo...yg penting ak penah rasa pussy izzah.. Nokharoommm..
AnonymousAnonymous 09 September, 2013
entri yg xde faedah.. bosan weh
AnonymousAnonymous 09 September, 2013
Tak sia 2 dapat tiket nerhaka jahanam
AnonymousAnonymous 10 September, 2013
bodoh punye macai umngok .
AnonymousAnonymous 11 September, 2013
macai cibai yang menyebabkan harga barang smua naik . pukimak !
AnonymousAnonymous 11 September, 2013
aku suke dia weyy ak x tau nk ckp ap kat die... die dah tak caye ka aku dahhh......
AnonymousAnonymous 11 September, 2013
komen xd kena mengena gan stament...lawak lol...
AnonymousAnonymous 12 September, 2013
Melayu bodoh !!!! Komen merepek je
uchiha drandon uchiha drandon 12 September, 2013
anime tidak sehodoh ini!!!!
AnonymousAnonymous 12 September, 2013
dasar pengemis x sdr diri, duit x dak nak berlagak duit byk
Rogue xg Rogue xg 12 September, 2013
aku sokong kau....bodoh ke admin taruk bende ni dalam kategori serius..agak2 la lawak pun
AnonymousAnonymous 12 November, 2013
palabuto..mcm lancau blog nie..spoil anime

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri