SERIUS - GAMBAR KUALA LUMPUR DI AWAL KEMERDEKAAN NEGARA (20 GAMBAR)

Di bawah ialah bukti empirikal bahawa Kuala Lumpur sekitar 50-70an adalah jauhhhhhhhh lagi cantik dari KL sekarang. 



Laporan asal Skyscraper City

{ 19 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 07 September, 2013
mohon kliks ni..trimas!!!
http://MegaStoon.Com/?share=37451
AnonymousAnonymous 07 September, 2013
malam pertama adalah malam yang di nanti – nantikan bagi pasangan yang baru berkahwin. Ini kerana pada ketika itulah mereka yang baru berkahwin ini akan melakukan hubungan seks buat kali pertama dalam perkahwinan mereka.

Terma malam pertama bukanlah bermakna hubungan seks perlu di lakukan pada malam hari tetapi bermaksud buat kali pertama.Bagi pasangan yang baru pertama kali ingin melakukan hubungan seks, berikut ada beberapa tip untuk anda.

Jangan gelojoh ketika ingin memulakan hubungan seks bagi kali pertama kerana gelojoh akan membuatkan anda tertinggal bahagian yang menyeronokkan. Seks bukanlah hubungan nafsu tetapi adalah hubungan cinta. Jika anda gelojoh, anda akan tertinggal bahagian menyatukan cinta bersama pasangan anda di mana bahagian inilah yang menentukan sama ada hubungan seks anda akan jadi sesuatu yang memberi nikmat atau tidak.

Mulakan aktiviti pemanasan dahulu seperti saling mengurut, saling mencium dan saling meluahkan kata – kata cinta. Apabila diri anda sudah panas, anda akan automatik pergi ke peringkat seterusnya iaitu hubungan seks. Hubungan seks akan jadi lebih nikmat jika anda berdua bersedia dan rela untuk lakukannya. Aktiviti pemanasan akan membantu anda berdua untuk bersedia.

Buang segala tekanan dan jangan berfikiran negatif. Ramai pasangan tidak berjaya merasai nikmat melakukan seks pada kali pertama kerana mereka terlalu tertekan dan berfikiran negatif. Tekanan akan membuatkan seseorang ingin cepat menyelesaikan sesuatu. Apabila anda tekad untuk habiskan hubungan seks secepat mungkin, ia tidak akan beri anda apa – apa nikmat.Anda relakskan diri dan lakukan hubungan seks dengan perasaan seronok.

Fokus untuk gembirakan pasangan anda dengan memberi dia rangsangan yang dia perlukan. Jangan pentingkan diri sendiri.

Jika anda perhatikan kebanyakan tip yang saya nyatakan di atas adalah berdasarkan pemikiran dan emosi. Saya tekankan dua perkara ini kerana dua perkara ini yang akan menggerakkan diri anda ketika melakukan hubungan seks. Hubungan seks anda akan mahir berdasarkan pengalaman. Namun, sebelum itu anda perlu ada corak pemikiran yang betul dan perlu pandai mengawal emosi. – Kuat Batin
AnonymousAnonymous 07 September, 2013
mohon kliks ni..trimas!!
http://sms.megastoon.com/sms.php?share=37451
AnonymousAnonymous 07 September, 2013
Satu lg faktor kL dh xcntik ialah sbb byk sgt PENDATANG ASING. tq BN!
AnonymousAnonymous 07 September, 2013
Sbb skrang xcantik Pati bangla,nepal(BN)
AnonymousAnonymous 07 September, 2013
pada mereka yg mengalami masalah kebotakan dan keguguran pada rambut, boleh pm kami atau sila lah like page fb kami..

https://www.facebook.com/minoxidilmalaysia

..:)
AnonymousAnonymous 07 September, 2013
Korang tau tak?? Sekarang ni China bagi kerja kat PATI orang Melayu jadi pengacau/penangkap PATI. Kalau Cina ngan Melayu perang agak2 PATI belah mana???
AnonymousAnonymous 07 September, 2013
tgk pic dulu..tak nampak pun bangla nepal myanmar indon...yg ada melayu cina india ja sekitar kl...skg apa sudah jadi ??
AnonymousAnonymous 08 September, 2013
Org utan kelantan pun byk kt KL yg membusuk kan name KL..fuck la..pui..depa yg byk men placur,club n mende xsenonoh..aq org KL..perhatikn jew..pui
AnonymousAnonymous 08 September, 2013
Setuju ! Tu kebanyakan, org kampung, jakon masuk bandar.
Sbb kelantan mane maju sgt.

Yela.. Duit Royalti tak bagi macam mana nak bangun kan bandar. ye dak ?
AnonymousAnonymous 08 September, 2013
X bagi royalti pon pandai2 la nak membangun sendiri.klu dah mundur tu mmg byk sgt alasan.
AnonymousAnonymous 08 September, 2013
X bagi royalti pon pandai2 la nak membangun sendiri.klu dah mundur tu mmg byk sgt alasan.
AnonymousAnonymous 08 September, 2013
macai detected~ hahahhaha bodoh! kalau kerajaan umngok ngan be END tak bagi kelulusan, ko ingat PATI bleh masuk MALAYSIA ke?
AnonymousAnonymous 09 November, 2013
SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER --> WWW.PASSPERCUMA.COM

INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM





ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)
AnonymousAnonymous 12 January, 2014
bodoh ko ni ape ko rse hebat sgt ke KL ko tu?...klu ko ko tgk kt universiti plajar mne ramai?yg meniaga rakyat mne ramai?yg plg byk mas rakyat mne?rakyat KL byk ape?..byk hutang je.kereta hutang,rumah hutang,rakyat kelantan malas je nk lwn lebih2 psl royalti sbb ape tau,sbb rakyat kl miskin sgt semua berhutang jd diorg kesian sgt kt rkyat kl,amik lh duit royalti tu buat byr hutang

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri