SERIUS - GAMBAR KUALA LUMPUR DI AWAL KEMERDEKAAN NEGARA (20 GAMBAR)
Home » » SERIUS - GAMBAR KUALA LUMPUR DI AWAL KEMERDEKAAN NEGARA (20 GAMBAR)

SERIUS - GAMBAR KUALA LUMPUR DI AWAL KEMERDEKAAN NEGARA (20 GAMBAR)

19 Comments
Di bawah ialah bukti empirikal bahawa Kuala Lumpur sekitar 50-70an adalah jauhhhhhhhh lagi cantik dari KL sekarang. 



Laporan asal Skyscraper City

19 comments:

  1. Replies
    1. butuh lu 1st!!!

      Delete
    2. SEMUA TERBAIK JOM TERJAH :


      OMG , JOM LIHAT BETUL KE ZAYN MALIK DAN JUSTIN BIEBER NI GAY ?--> WWW.JUSTINZAYN.COM

      DOWNLOAD CERITA-CERITA TERKINI MALAY & ENGLISH --> WWW.DOWNLOADMOVIE.COM

      TENGOK SEMUA EPISOD LOVE YOU MR.ARROGANT PERCUMA --> WWW.DRAMAMR.ARROGANT.COM

      DAPATKAN TIKET PERCUMA AKSI RUNNING MAN DI MALAYSIA (100 SAHAJA) --> WWW.MALYSIANFANSRM.COM

      TIKET PERCUMA KONSERT JUSTIN BIEBER --> WWW.PASSPERCUMA.COM

      INFO IPHONE 5 DAN 5S/5C DAN SAMSUNG GALAXY NOTES 3 , JAGA-JAGA SEBELUM MEMBELI --> WWW.INFOPHONES.COM





      ASSALAMUALAIKUM , SATU LAGI PELUANG PEKERJAAN TERBAIK UNTUK ANDA IAITU BEKERJA HANYA DARI RUMAH DENGAN PENDAPATAN SEHINGGA RM1500-3000 SELAMA SEMINGGU , MAHU ? MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI -> KEKOSONGAN JAWATAN (50 ORANG SAHAJA)

      Delete
  2. mohon kliks ni..trimas!!!
    http://MegaStoon.Com/?share=37451

    ReplyDelete
  3. malam pertama adalah malam yang di nanti – nantikan bagi pasangan yang baru berkahwin. Ini kerana pada ketika itulah mereka yang baru berkahwin ini akan melakukan hubungan seks buat kali pertama dalam perkahwinan mereka.

    Terma malam pertama bukanlah bermakna hubungan seks perlu di lakukan pada malam hari tetapi bermaksud buat kali pertama.Bagi pasangan yang baru pertama kali ingin melakukan hubungan seks, berikut ada beberapa tip untuk anda.

    Jangan gelojoh ketika ingin memulakan hubungan seks bagi kali pertama kerana gelojoh akan membuatkan anda tertinggal bahagian yang menyeronokkan. Seks bukanlah hubungan nafsu tetapi adalah hubungan cinta. Jika anda gelojoh, anda akan tertinggal bahagian menyatukan cinta bersama pasangan anda di mana bahagian inilah yang menentukan sama ada hubungan seks anda akan jadi sesuatu yang memberi nikmat atau tidak.

    Mulakan aktiviti pemanasan dahulu seperti saling mengurut, saling mencium dan saling meluahkan kata – kata cinta. Apabila diri anda sudah panas, anda akan automatik pergi ke peringkat seterusnya iaitu hubungan seks. Hubungan seks akan jadi lebih nikmat jika anda berdua bersedia dan rela untuk lakukannya. Aktiviti pemanasan akan membantu anda berdua untuk bersedia.

    Buang segala tekanan dan jangan berfikiran negatif. Ramai pasangan tidak berjaya merasai nikmat melakukan seks pada kali pertama kerana mereka terlalu tertekan dan berfikiran negatif. Tekanan akan membuatkan seseorang ingin cepat menyelesaikan sesuatu. Apabila anda tekad untuk habiskan hubungan seks secepat mungkin, ia tidak akan beri anda apa – apa nikmat.Anda relakskan diri dan lakukan hubungan seks dengan perasaan seronok.

    Fokus untuk gembirakan pasangan anda dengan memberi dia rangsangan yang dia perlukan. Jangan pentingkan diri sendiri.

    Jika anda perhatikan kebanyakan tip yang saya nyatakan di atas adalah berdasarkan pemikiran dan emosi. Saya tekankan dua perkara ini kerana dua perkara ini yang akan menggerakkan diri anda ketika melakukan hubungan seks. Hubungan seks anda akan mahir berdasarkan pengalaman. Namun, sebelum itu anda perlu ada corak pemikiran yang betul dan perlu pandai mengawal emosi. – Kuat Batin

    ReplyDelete
  4. mohon kliks ni..trimas!!
    http://sms.megastoon.com/sms.php?share=37451

    ReplyDelete
  5. Satu lg faktor kL dh xcntik ialah sbb byk sgt PENDATANG ASING. tq BN!

    ReplyDelete
  6. Sbb skrang xcantik Pati bangla,nepal(BN)

    ReplyDelete
  7. pada mereka yg mengalami masalah kebotakan dan keguguran pada rambut, boleh pm kami atau sila lah like page fb kami..

    https://www.facebook.com/minoxidilmalaysia

    ..:)

    ReplyDelete
  8. Korang tau tak?? Sekarang ni China bagi kerja kat PATI orang Melayu jadi pengacau/penangkap PATI. Kalau Cina ngan Melayu perang agak2 PATI belah mana???

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai detected~ hahahhaha bodoh! kalau kerajaan umngok ngan be END tak bagi kelulusan, ko ingat PATI bleh masuk MALAYSIA ke?

      Delete
  9. tgk pic dulu..tak nampak pun bangla nepal myanmar indon...yg ada melayu cina india ja sekitar kl...skg apa sudah jadi ??

    ReplyDelete
  10. Org utan kelantan pun byk kt KL yg membusuk kan name KL..fuck la..pui..depa yg byk men placur,club n mende xsenonoh..aq org KL..perhatikn jew..pui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju ! Tu kebanyakan, org kampung, jakon masuk bandar.
      Sbb kelantan mane maju sgt.

      Yela.. Duit Royalti tak bagi macam mana nak bangun kan bandar. ye dak ?

      Delete
    2. X bagi royalti pon pandai2 la nak membangun sendiri.klu dah mundur tu mmg byk sgt alasan.

      Delete
    3. X bagi royalti pon pandai2 la nak membangun sendiri.klu dah mundur tu mmg byk sgt alasan.

      Delete
    4. bodoh ko ni ape ko rse hebat sgt ke KL ko tu?...klu ko ko tgk kt universiti plajar mne ramai?yg meniaga rakyat mne ramai?yg plg byk mas rakyat mne?rakyat KL byk ape?..byk hutang je.kereta hutang,rumah hutang,rakyat kelantan malas je nk lwn lebih2 psl royalti sbb ape tau,sbb rakyat kl miskin sgt semua berhutang jd diorg kesian sgt kt rkyat kl,amik lh duit royalti tu buat byr hutang

      Delete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri