SERIUS : REKABENTUK ALIEN DITEMUI PADA BANGUNAN LAMA (3 Gambar)
Home » » SERIUS : REKABENTUK ALIEN DITEMUI PADA BANGUNAN LAMA (3 Gambar)

SERIUS : REKABENTUK ALIEN DITEMUI PADA BANGUNAN LAMA (3 Gambar)

17 Comments
Dari mana mereka dapat semua idea ini? Alien?



17 comments:

  1. Replies
    1. Orang bawah buduh makan taik....hahahaha...dasar haram jadah

      Delete
  2. orang bawah buduh makan taik

    ReplyDelete
  3. sesungguh nya doa yg x baik x akan diperkenankn.. Harap anon2 atas mengucap dan mendoakan pekara yg baik kelak.. bertaubat lah. benda yg x baik tu slalunya kena kat diri sendiri dulu baru la dia dengki.. tu yg dia doakan kat org laen benda2 yg tak baik..

    karbon dioksida yg tinggi dalam udara menghakis rekabentuk patung2 yg terdapat pada bangunan2 lama.. to make it looks better, they preserve, redesign and make it looks more interesting than before.

    ReplyDelete
  4. tu patung baru lerrr.. bodoh punya admin web ni...

    Pak Anon...

    ReplyDelete
  5. komen le elok2..budi bahasa budaya kita..

    ReplyDelete
  6. Sumenye cm haram

    ReplyDelete
  7. owg atas dan bawah semua mcm pundek... suka kolom batang negro!

    ReplyDelete
  8. astaghfirullahalazim...

    ReplyDelete
  9. orang tengah paling pandai , genius dan seorang yang baik . :)

    ReplyDelete
  10. hahaha.. lawak2..

    ReplyDelete
  11. org yg reply komen org first budussss ! yg tgh... yg tak brapa tengah pun sama......

    ReplyDelete
  12. mcm edit je ni

    ReplyDelete
  13. Melayu mundur. Memaki sesama sendiri. Memang bangsa yang xde kemajuan. Bangsa sampah. Satu dunia iktiraf melayu bangsa paling loser.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpayah nk mundur sngat.kau pon sama!

      from: kak mah manTHOR

      Delete

Penpatah.blogspot tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri