‘Bukan Orang Berada, Tak Merokok, Tak Hisap Vape’ – Tips Jimat Untuk Simpan Duit Beli Motor

kami nak kongsi tips yang ditulis oleh Hazwan Jasman ni berkenaan cara untuk berjimat. Malah, katanya bila dah pakai motor ni, dapat lebih lagi penjimatan.

Masuk ni dah 3x saya balik Johor naik motor, saya tak tahu kenapa saya memilih untuk naik motor, tapi saya rasa naik motor ni JIMAT & PANTAS

_
Minyak full tank rm25, boleh membawa saya sejauh 250km, so saya hanya memerlukan rm40 sahaja dari KL ke Johor dan semestinya saya dapat mengelak dari kene tol
_
Since saya balik sorang, membawa motor sangat sesuai, boleh cilok tak perlu berhenti lelama dekat RnR. Saya berhenti untuk isi minyak, minum air dan terus zasss. Aim sampai Jb-KL dalam 2jam 30min
_
Ok, kepada adik adik semua yang memang ada aim nak beli motor, ANDA Mampu beli motor idaman anda
_
Saya bukan orang berada, bukan orang hidup mewah, saya hanya orang yang tak merokok, tak beli vape dan sangat berjimat
_
So kalau anda mampu cari duit lebih sebulan dalam 1K pun da cukup, simpan pelan2, lepas tu try buat business dan rolling lagi duit tu
_
Boleh boleh? #tipsberjimat

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri