Ayat Pick Up Line Untuk Usha Awek


Biasa dengar ayat-ayat cheesy daripada lelaki? Atau dalam bahasa mudahnya, ayat sweet talker.
Tujuan? Untuk mengorat, mengusha awek.


AYAT-AYAT PICKUP LINE/ AYAT-AYAT MENGORAT AWEK 

  1. Hai, saya ni pencuri..saya kat sini sebab nak curi hati awak.
  2. Senang cite camni lah..apa kata u bagi nom telefon kat i, nanti i call u. 
  3. Tumpang tanya, i baru lagi kat sini...boleh tak bagi direction camne nak pergi rumah u?
  4. Awak cuci muka pakai gula eh? Sebab muka awak nampak manis sangat.
  5. Excuse me, boleh tak bagi password untuk login hati awak.
  6. Awak tak penat ke? Sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya. 
  7. Boleh tak saya nak ambik gambar awak? nak tunjuk bukti kat kawan yang bidadari syurga memang wujud.
  8. Bapa awak pengganas ke? Sebab awak memang meletup. 
  9. Mintak maaf cik..boleh saya pinjam telefon cik kejap? Mak saya pesan, kalau saya dah jatuh cinta, telefon dia cepat-cepat.
Kalau nak bagi nampak power sikit, cuba usha awek guna ayat dalam bahasa inggeris.
  1. Hi, my name is yours. So, i'm yours.
  2. Remember me? I am Joe? Joe who? Joedoh awak.
  3. Are you a Malay? Cause you make my air liur malaylay.
  4. Girl is your name Wana? Cause i dont wana lose you. 
  5. Is your name Aida? Coz Aida lama minat you.
Sumber : Nicknashram

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri