Perlu Tahu, 6 Warna Pakaian Buat Isteri Nampak Cantik Di Pandangan Suami


Ramai wanita yang tidak mengetahui perkara ini. Sebenarnya ada beberapa warna pakaian yang cukup menarik pada pandangan lelaki.

Apatah lagi jika yang mengenakan warna ini adalah isterinya. Inilah dia antara petua agar anda nampak sentiasa cantik menawan di pandangan suami.

Jadi sila tambah koleksi pakaian atau tudung anda dengan warna-warna berikut.

Hitam

Wanita yang memakai baju hitam bukan saja kelihatan lebih kurus tapi turut menegaskan sikap dirinya yang berdikari, punya pendirian, ada kelas tersendiri dan juga seksi. Kebanyakan wanita tiada masalah memakai pakaian warna hitam tak kira warna kulit atau bentuk tubuh mereka.


Merah


Warna ini sememangnya mampu menarik perhatian malah disukai golongan lelaki. Di mata mereka, wanita dengan busana merah tampak berani, elegan, cantik dan seksi. Merah juga mewakili rasa percaya diri dan sisi feminin. Mahu nampak seksi di mata suami, pakaianlah baju dengan warna ini.


Putih


Lelaki juga menyukai warna putih. Ia melambangkan wanita itu bersih, rapi dan neutral. Seperti warna hitam ia tidak pernah ketinggalan dan sentiasa memberi kesan menarik pada wanita yang memakainya.


Biru


Walau pun warna ini untuk lelaki, namun mereka juga gemar melihat wanita mengenakan warna ni. Isteri yang memilih pakaian daripada warna ini akan kelihatan segar dan mampu memberi mood ceria pada suami. 

Merah Jambu


Warna untuk wanita tapi tak dinafikan lelaki juga gemar melihat warna ini. Wanita yang mengenakannya baju dengan warna merah jambu biasanya dilihat cukup manis dan feminin di pandangan suami.


Biru Turkois


Melihat isteri mengenakan warna ini ia memancarkan aura cantik, yakin diri dan bersemangat pada diri anda. Inilah yang anda mahu bukan?


Semoga berjaya menarik perhatian suami dengan tip warna pakaian ini.

Sumber: Vanilakismis

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri