Perasaan Lelaki Yang Tak Diketahui Oleh Wanita



Lelaki turut boleh memendam emosi dan berfikir rasional. Namun tak semua lelaki seperti itu, ada lelaki yang mempunyai perasaan yang sangat lembut dan sangat sensitif. Untuk menambah pengetahuan anda, berikut perasaan-perasaan lelaki yang tak pernah anda ketahui.


#1 Rasa tidak selamat


Semua orang pasti pernah rasa tak aman, tak kira lelaki atau wanita. Namun bezanya lelaki tidak boleh mendedahkan perkara ini kerana perkara yang melingkupinya.


#2 Takut menyatakan cinta


Untuk lelaki sebenarnya agak sukar untuk mengungkapkan rasa cinta pada pasangannya. Mereka cenderung menunjukkannya dengan aksi dari mengucapkannya. Tetapi, akhirnya dia akan mempunyai keberanian yang lebih banyak untuk menyatakan cinta apabila sudah bersedia.

#3 Menyukai lagu sedih


Lelaki disamakan dengan muzik-muzik yang keras, namun tahukah anda sebenarnya lelaki juga menyukai lagu yang mellow, mereka akan lebih berperasaan daripada perempuan.

Sumber : Alifchannel

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri