Pernah Terfikir Mengapa Tablet Buatan China Begitu Murah Tetapi Sampah? Tonton Video Ini



Tidak dapat dinafikan tablet dan telefon buatan pintar buatan republik China semakin mendapat tempat di kalangan pengguna di Malaysia sejak kebelakangan ini.

Lambakan produk dan model daripada negara China yang memasuki pasaran negara menjadi alternatif kepada golongon pengguna yang hi himpunanceritalawak,copy je ke bajet kerana harganya yang murah berbanding dengan jenama-jenama premium seperti Samsung, Apple dan Sony yang mampu mencecah ribuan ringgit.

Namun, ada sebab mengapa produk elektronik buatan China ini dipasarkan dengan harga yang begitu murah sekali dan kami percaya ini bukanlah suatu perkara yang menjadi rahsia dikalangan pengguna semua.

Sebuah rakaman yang diambil di sebuah kilang penghasilan barangan elektronik di China ini merakamkan proses pemasangan tablet termasuk dengan proses QC mereka dan berdasarkan video berdurasi 7.41 minit ini, jelas menunjukkan bahawa produk buatan China ini sememangnya sampah dan langsung tidak berkualiti.

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri