Perkara Utama Petanda Dia Jodoh Paling Tepat


MENCARI pasangan hidup yang tepat tidak boleh dilakukan dalam masa sehari suntuk. Ada beberapa perkara yang boleh dinilai dari kesesuaian masing-masing ketika menjalin hubungan sebelum berkahwin.

Agar diri semakin mantap, berikut tips remeh menentukan jodoh yang tepat untuk anda.


Tetap menghubungi walaupun sibuk


Tidak ada yang lebih manis dari lelaki yang akan sentiasa menghubungi walalupun dia sibuk dalam pekerjaan. Baik di tengah kesibukan atau pada waktu malam ketika selepas penat lelah bekerja. Lelaki seperti ini sesuai untuk dijadikan pendamping hidup.


Selalu menghantar anda pulang


Lelaki yang patut dipertahankan adalah yang selalu memastikan anda pulang dengan selamat sampai ke rumah. Baik selepas temu janji atau selepas melakukan aktiviti seharian. Perkara kecil ini kelihatan bahawa dia mengambil berat tentang keselamatan dan selalu ingin melindungi anda.

Selalu mendengar


Bila dia selalu mendengar apa yang anda bicarakan, apapun topik bualannya, lelaki tersebut sesuai untuk dipertahankan. Demikian dimuat di Boldsky.

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri