Lelaki Tak Mahu Memberi Komitmen? Tinggalkan Saja Dia!


JANGAN mensia-siakan masa dengan lelaki yang takut akan komited. Mereka cenderung hanya ingin memanfaatkan wanita demi kepuasan diri sendiri.

Sebelum anda terjebak dengan lelaki yang demikian, kenali tanda-tanda lelaki yang takut komited daripada ulasan ringkas di bawah ini.


Tak mempunyai hubungan yang lama


Lelaki yang fobia dengan komitmen biasanya tak pernah mempunyai hubungan yang cukup lama. Ya, ketakutannya untuk mengikat diri dalam sebuah hubungan akhirnya membuat wanita yang berhampiran dengannya tentu ingin menamatkan hubungan. Bagaimana dengan anda?

Tak pernah membicarakan masa depan


Ketika anda sedang membicarakan masa depan hubungan, akan ada saja caranya untuk mengelak. Untuk apa mempertahankan lelaki yang demikian?

Tak pernah menceritakan keluarga dan rakan


Seseorang yang ingin serius menjalin hubungan dengan orang lain tentu akan dengan terbuka menceritakan tentang keluarga dan rakan-rakannya. Bagaimana latar belakangnya, siapa teman baiknya, seharusnya semua diceritakan. Demikian disiar di Lovepanky.

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri