Bukan Perempuan Tetapi Inilah Lelaki Yang Paling Cantik Di Thailand

Mempunyai kulit seputih salji, mata lebar seperti boneka, tubuh langsing bagaikan model, semua wanita pasti iri hati melihat kecantikan Yoshi. Namun jika anda melihat sejarahnya, Yoshi adalah salah satu lelaki dari Thailand yang sangat terkenal dan digelar sebagai salah satu lelaki paling cantik di negara tersebut.

Beberapa hari lalu, media dari Thailand menyebutkan bahawa Yoshi telah masuk dalam jajaran lelaki paling cantik di Thailand. Maka jangan hairan jika foto-foto Yoshi terus tersebar luas di dunia maya.


Yoshi mengatakan bahawa dirinya belum melakukan pembedahan perubahan kelamin. Bahkan kecantikannya dikatakan alami, sebab Yoshi mengaku bahawa dia hanya melakukan sedikit perubahan di bahagian bibir. Untuk bahagian mata dan bahagian wajah lain, tidak ada pemebedahan yang dilakukan.

Yoshi berkata sejak kecil membesar bersama banyak kanak perempuan di sekitarnya, dan dia meyakini bahawa dirinya adalah perempuan. Saat ditanya apakah Yoshi akan mengubah kelaminnya, dia mengatakan bergantung bagaimana hidup akan membawanya.

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri