Lelaki Hidup Merana Setelah Ditipu Pakar Bedah Plastik


Malang tidak berbau buat seorang lelaki yang mahu hidup sebagai seorang wanita selepas pakar bedah plastik palsu telah menggunakan simen konkrit untuk pembedahan implan di bahagian muka dan punggungnya.

Mangsa, Rajee Narinesingh berusia 46 itu terpaksa bersembunyi dan tidak mahu berdepan dengan orang ramai kerana keadaan fizikalnya yang memalukan itu. Pakar bedah palsu yang menipu Rajee kini menjalani hukuman penjara selama setahun kerana menjalankan perniagaan tanpa lesen.


Dalam pada itu, Narinesingh masih berdepan dengan trauma akibat penipuan pakar bedah palsu itu. Dia membayar sebanyak $3,000 kepada Morris selama 10 bulan pada 2005, namun malangnya doktor palsu itu menyuntik simen konkrit ke pipi, bibir, payudara dan punggung, hinggakan wajahnya umpama makhluk asing.

Menurut Narinesingh selepas mendapatkan suntikan, mukannya mula hancur, sebelah muka berasa seperti mendidih dan ia membengkak serta amat sakit sebelum gelembung yang muncul di pipi pecah, mengeluarkan cecair berwarna hijau dan kuning yang bercampur dengan darah.


Kini, nasibnya baik dengan bantuan pakar bedah kosmetik, Dr. John Martin, Narinsingh melalui proses pemulihan dengan menggunakan terapi laser dan dapat mengecutkan ketulan di pipinya. Malah, menurutnya lagi, apabila wajahnya pulih, dia mahu keluar dating, dia mahu mulakan hubungan lagi.

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri