6 Sebab Wanita Yang Sudah Berkeluarga Lebih Menarik dari Wanita Single


Lelaki pada kebiasaan lebih sukakan wanita yang sudah berkahwin. Perkara ini adalah berdasarkan kajian yang telah dilakukan. Tetapi, kenapa lelaki sukakan wanita yang sudah berkahwin ini?

Sebabnya, wanita yang sudah berkahwin lebih menawan dan anggun di mata mereka. Wanita yang telah dimaksudkan bukanlah wanita yang hanya duduk di rumah tetapi wanita moden.

1. Wanita berkahwin lebih yakin dari wanita single


Bila sudah kahwin dan ada pasangan semestilah lebih berkeyakinan. Keyakinan itu sendiri membuatkan mereka nampak menarik. Lelaki tidak suka wanita yang tiada keyakinan diri.


2. Mereka tahu apa yang lelaki inginkan


Wanita berkahwin lebih berpengalaman dan tahu banyak mengenai psikologi dan keperluan lelaki. Jadi, mereka cepat menilai seorang lelaki.


3. Wanita berkahwin lebih cantik


Kajian mendapati, wanita kelihatan cantik sempurna apabila berusia 31 tahun hingga 40 tahun. Boleh dikatakan pada usia tersebut, mereka lebih cantik dari gadis berusia 20-an.

4. Mereka lebih matang dari wanita muda


Wanita muda selalu rasa tidak selamat dengan pasangan. Rasa cemburu, rasa ragu-ragu dan sebagainya. Wanita berkahwin tidak lagi merasakan perkara tersebut kerana ia adalah tindakan tidak matang.

5. Badan wanita berkahwin tidak kurus


Kebanyakan wanita yang sudah berkahwin tidak kurus, tetapi cukup sempurna untuk mengiurkan nafsu lelaki. Lelaki sebenarnya tidak menyukai wanita yang terlalu kurus

6. Sifat keibuan & anggun


Wanita berkahwin memainkan kedua-dua peranan. Sebagai seorang ibu dan juga untuk kelihatan menarik untuk suami. Lelaki akan mudah jatuh cinta dengan wanita yang memiliki kedua-dua ciri ini.

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri