4 Rahsia Tapak Tangan Lelaki Yang Anda Harus Tahu


1. Fire Hand


Tapak tangan lelaki jenis ‘fire hand’ ini berbentuk segi panjang dengan jari-jari tangan pendek adalah lelaki yang cepat gelisah apabila duduk dalam suatu jangka masa yang panjang. Si dia sangat menyukai perkara yang berbaur tentangan, sehingga dia boleh mengeluarkan tenaga lelakinya. Meskipun dia begitu, si dia dari jenis ini mempunyai keperibadian yang tinggi dan amat mudah bergaul. Tidak hairanlah jika anda mengetahui si dia mempunyai ramai teman baik. Jika anda tidak bersikap “bossy” kepada si dia, anda pasti akan melalui hubungan yang baik bersama si dia.

2. Water Hand


Tapak tangan berbentuk panjang, dengan ukuran jarinya juga panjang. Si dia ini tergolong dalam kalangan yang baik hati, sabar dan gemar membaca!Mereka ini sering digelar ulat buku kerana sifatnya itu. Ia juga seorang yang mudah tersenyum dan tenang. Jadi tidak hairanlah, jika si dia jenis ini sukar ditemui di kelab-kelab malam kerana mereka lebih cenderung kepada suasana yang tenang dan santai.

3. Earth Hand


Sekiranya si dia mempunyai tapak tangan yang berbentuk bujur, bersama ukuran jari-jemarinya pendek ini menandakan mereka dari golongan earth hand!Si dia ini lebih kepada sikap yang konservatif dan juga mempunyai pemikiran yang tinggi dalam kestabilan dalam hidup. Kelebihan buat anda kerana si dia ini gemar memasak dan bijak dalam mengubah sesuatu hidangan.Kemungkinan jika anda menemui si dia jenis ini di bandar, mereka biasanya sudah mempunyai kehidupan yang selesa, rumah besar dan kestabilan hidup yang tinggi.

4. Air Hand


Si dia memiliki tapak tangan berbentuk bujur dan jari yang panjang. Mereka mudah mempelari sesuatu yang baru dan berwawasan dengan melakukan aktiviti pengembaraan sama ada di dalam atau luar negara.Si dia jenis ini sangat teratur dalam setiap perjalanan hidupnya. Hanya dengan perbualan yang bijak, si dia mudah tertarik kepada anda!

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri