10 Pembedahan Plastik Selebriti Hollywood Yang Gagal

cantik dengan cara yang mudah memang akan wujud risikonya kerana di dalam banyak-banyak pembedahan plastik yang sering dihebahkan sebagai satu penyelesaian masalah kekurangan pada diri pastinya wujud risiko yang mungkin terjadi apabila pembedahan yang diimpikan tidak membuahkan hasil seperti apa yang diharapkan.

1. Ali Lohan



Adik kepada pelakon Lindsay Lohan ini dilaporkan menjalani pembedahan plastik. Isu tersebut tersebar luas kerana wajah model yang masih berusia 17 tahun ini dilihat mengalami perubahan yang sangat drastik. Wajahnya kelihatan sangat kurus dengan tulang pipi menonjol. Banyak yang mengatakan bahawa wajah Ali kini kelihatan sayu, seperti orang yang sedang sakit tenat.

2. Amanda Lepore


Transgender yang terkenal ini mengalami kegagalan di dalam pembedahan plastik di wajah yang dilakukan oleh beliau seawal usia 15 tahun lagi.

3. Carrot Top



Carrot Top atau nama asalnya, Scott Thompson merupakan salah seorang pelawak yang terkenal di Amerika.

4. Daryl Hannah



Selebriti yang dikenali sebagai seorang ikon kecantikan pada sekitar tahun 1980an dan juga pernah membintangi filem Splash dan Kill Bill ini nampaknya turut menjadi salah seorang mangsa kepada kegagalan pembedahan plastik apabila wajah terkini beliau dilaporkan sangat berbeza sehinggakan beliau hampir tidak dikenali oleh peminat-peminat beliau.

5. Donatella Versace



6. La Toya London



Seperti mendiang abang beliau, Michael Jackson, La Tonya turut menjalani beberapa siri pembedahan plastik pada wajah beliau.


7. Nikki Cox



8. Prisciliia Presley



9.Tara Reid



10. Tori Spelling


0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri