Bosan Dengan Suasana Suram Pejabat Beliau, Lelaki Ini Telah Melakukan Sesuatu Yang ‘Awesomeness’

Setelah lama bekerja di pejabat ini, seorang pekerja lelaki yang sentiasa berasa suram dan bosan di pejabat membuat keputusan untuk mengubah suasana pejabatnya.

Sepertimana yang kita lihat, dinding pejabat ini terlalu kosong dan bosan.Pekerja ini mendapati bahawa dia mempunyai ruang yang agak besar untuk dipenuhi supaya pejabatnya tidak lagi kelihatan suram.Pada asalnya, dia hanya ingin mengecat dinding-dinding tersebut.Namun begitu, mengecat akan mengambil masa yang lama dan amat susah untuk ditanggalkan. Jadi, dia membuat keputusan untuk menampal pelekat nota.

Sudah tentu bagi mengelakkan suasana yang suram ia memerlukan sesuatu yang berwarna-warni,jadi pengarah pekerja ini memberi cadangan untuk membuat design superheroes di dinding-dinding pejabat mereka.

Melihat usaha yang dilakukan pekerja lelaki ini, rakan-rakan sekerjanya turut hadir pada hujung minggu untuk membantu demi menghidupkan lagi suasana pejabat mereka.

Dan ini adalah sentuhan terakhir mereka:

 

0 comment... add one now

HimpunanCeritaLawak tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri